Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. Так і в житті — досягнення кар’єрних висот і успіхів у бізнесі вимагає щоденної дисципліни. Як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Коли людина лінується вести списки справ, успіху складніше досягнути. Здавалося б, нащо тратити час на записування справ у нотатнику чи заповнення електронної таблиці в Excel? А треба себе до цього привчати. Щоденні робочі завдання, планування на тиждень та місяць, річні цілі, поточні фінансові витрати, та навіть донати на русоріз — якщо людина лінується відстежувати всі ці речі, дорога до успіху подовжується. Чому подовжується? Та банально коли бачите перед собою список виконаних/невиконаних справ, йому легше дати раду. І нічого не забудете, бо записали.
Неприємно згадати наприкінці робочого дня, коли втомлені і хочете відпочити, що треба здійснити важливий дзвінок. Чи прочитати важливу технічну статтю зі своєї спеціальності. Мозок втомлений, ви переносите справу на завтра… і так до нескінченності. Ділові люди одразу вирішують такі справи, розвантажують мозок і займаються наступним завданням.
Переймайте й ви цю звичку.
Це справді дієва пігулка — вимкнути вай-фай і мобільний інтернет, натомість ввімкнути режим польоту. Чому ми часто відволікаємося на соцмережі, на скролінг стрічки новин, замість того, щоб працювати? Та банальні сповіщення відволікають, а мозок, лінива конячка, так і хоче перемкнутися на щось ненапряжне, легке, драйове. На смішні відосики в ТікТоці чи перегляд нового серіалу від Netflix.
Це справді могутній скіл. Про це навіть можна писати в резюме: вмію ігнорувати соцмережі в робочий час.
В багатьох людей з цим пунктом справжні проблеми. Усвідомлюєте, що є така нехороша звичка? Змінюйтеся, це ніколи не пізно зробити. Привчіть себе виходити з дому раніше, за пів години чи годину, якщо живете в місті-мільйоннику. Так гарантовано прибудете раніше. А якщо набагато раніше прибули, завжди є під рукою телефон чи нотатник, щоб:
Коли так міркуєте і так чините, ви завжди у виграші. Бо час не тратите даремно, а час — найцінніший наш ресурс. Не гроші, як багато хто думає. Час. Темпус фугіт (час біжить), казали древні римляни. У відомого британського рок-гурту Muse навіть пісня така є: Time is running out.
Пам’ятаємо про це і не спізнюємось на важливі зустрічі. Так ми показуємо іншій людині/людям — і самому собі — що вміємо контролювати час. А це база тайм-менеджменту — вміння контролювати час, вміння приділити його і роботі, і відпочинку, і сім’ї.
Люди, в яких усе погано з дисципліною, люблять «звалювати» свої невдачі на:
Погодьтеся, з таким підходом далеко не заїдеш. Поки людина не усвідомить, що проблема передусім у ній, прогрес буксуватиме. Звичайно, іноді зовнішні обставини можуть завадити, й інші люди теж, але винахідливий кмітливий мозок завжди викрутиться і знайде рішення. Поламалася машина? Таксі чи метро. Не виспались? Прийміть бадьорий душ і зробіть руханку. Лінуєтеся, не хочете? А, ну тоді зрозуміло. Знову ці зовнішні непереборні обставини.
Отже, підсумуємо. Беріть на замітку найдієвіші поради, викладені в статті, і розвинете навичку дисципліни — а заодно і тайм-менеджмент — до немислимих висот.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.
Працювати весь день в піжамі, не встаючи з ліжка, нечищені зуби і невідвіданий душ, бо ліньки робити «зайві рухи» — ці речі дивними звичками складно назвати. Але є речі куди дивніші, ось про них і поговоримо разом із Jobs.ua. І чи варто про це непокоїтися.
Сучасні роботодавці добре розуміють важливість наявності в кандидата м’яких навичок. Це означає, що в пошукачів немає інших варіантів, як приділяти посилену увагу розвитку soft skills, не лише hard skills.
Ідеального зразка резюме не існує. Якщо погуглити «шаблони написання резюме», ми наткнемося на десятки, якщо не сотні, варіантів. Що ж робити, якщо хочеться скласти привабливе для роботодавців резюме?