RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Методы управления персоналом
  5. Рівень щастя співробітників на робочому місці

Рівень щастя співробітників на робочому місці

17.10.2021 398Автор: Лоліта Платошкіна
Рівень щастя співробітників на робочому місці

Рівень щастя співробітників на робочому місці

17.10.2021     398Автор: 

Роботодавці стверджують пряму залежність між рівнем щастя та ефективністю співробітників на робочому місці. Іншими словами, чим комфортніше та щасливіше почуває себе робітник на робочому місці, тим краще він виконує свої обов’язки і тим продуктивніше його робота. Наразі показник щастя співробітників доволі низький в українських компаніях, адже складається з багатьох складових. За рівнем задоволеності лише 10% відсотків персоналу щасливі на робочому місці. З цієї причини роботодавці намагаються створити найкращі умови роботи в компаніях та максимально задовольнити потреби робітників. Щастя співробітників становить окремий тренд серед менеджерів з персоналу.

Визначити рівень щастя співробітників можна наступними способами:

  • провести анкетування, запропонувавши оцінити кожному співробітнику свій рівень щастя на робочому місці від 1 до 10;
  • визначити рівень щастя робочого колективу допоможе шкала настрою, де потрібно обрати веселий чи сумний смайл, не прив’язуючись до конкретної цифри;
  • самостійно проаналізуйте настрій та атмосферу в компанії: почитайте відгуки про компанію, послухайте що говорять самі співробітники на обідніх перервах та курилках;
  • визначить рівень плинності робочого персоналу з місць роботи;
  • оцініть рівень взаємодії та зацікавленості в проєктах компанії;
  • визначить рівень задовільних клієнтів;
  • в особистій розмові зі співробітником попросіть назвати декілька сфер чи критеріїв, від яких залежить його щастя в компанії чи бажання працювати краще.

Як підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці

Jobs.ua підібрав для вас п’ять дієвих способів підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці прямо зараз.

  1. Формуйте корпоративну культуру та універсальних лідерів в компанії, які можуть краще зосереджуватись на меті, знайти підхід до будь-якого співробітника в компанії. До того ж саме вони є рушійною силою в колективі, що мотивує, надихає, задає тон всьому колективу.
  2. До кожного з поколінь підбирайте свій окремий підхід, адже вони цінують різне в керівниках. На бейбі-бумерів легко можна взаємодіяти за допомогою системи багіт-пряник. Покоління Х цінує стабільність, керівників, які поважають їх час на роботу та відпочинок, тому навіть не намагайтесь завантажити їх позаробочий час. Покоління Y цінує гнучкий графік роботи, націлені на результат, суворі правила керівництва їм не подобаються, можуть відмовитись від роботи заради більш комфортних умов. Покоління Z ефективні в тому випадку, коли вони кайфують від того, що роблять.
  3. Збільшуйте рівень турботи про своїх співробітників: покращуйте соцпакет, умови роботи, тримайте зворотний зв’язок зі співробітниками, хоча б через керівників відділів.
  4. Прислуховуйтесь окремо до чоловіків й окремо до жінок, їх потреби відрізняються. Для жінок важливо, щоб до їх ідей та думок прислуховувались більше. Чоловіки націлені на результат.
  5. І звісно ж, придумайте свій спосіб утримання співробітників на робочому місці, щось особливе, що буде категорично відрізнятися від інших компаній, що принесе додаткове задоволення для ваших співробітників. Можливо, це буде дружня чи сімейна атмосфера, а може сезонні корпоративи, що значно зблизять всіх.

Читайте также

  • Талановиті українці, хто кине виклик Labubu?17 Июль, 2025

    Пропонуємо вам зануритися в історію появи сенсаційної іграшки, а також з’ясувати, в чому полягає секрет її популярності.

  • Як стартувати в геймдеві?16 Июль, 2025

    Ігри цікаво не лише грати, а й розробляти. Вас приваблює сфера геймдеву, хочете спробувати себе в розробці комп’ютерних чи мобільних ігор? Давайте поговоримо на цікаву тему, а саме з чого розпочати в геймдеві новачку.

  • Як за допомогою хобі та нових ідей адаптуватися до викликів сьогодення?15 Июль, 2025

    Кризові ситуації через біль і його долання дають потенціал для росту. Розглянемо разом з Jobs.ua, як за допомогою хобі та нових ідей адаптуватися до викликів сьогодення.

  • Hustle culture, або «культура метушні»: коли трудоголізм — це вже занадто?13 Июль, 2025

    Бути захопленим своєю роботою — безумовно, це добре. Прагнути успіху і повсякчас зростати в своїх досягненнях — теж добре. Але чи існує та грань, за якою трудоголізм починає приносити більше шкоди, аніж користі?

  • Опануйте англійську з чатом GPT за 3 місяці12 Июль, 2025

    Вивчити англійську за допомогою штучного інтелекту за 90 днів — вигадка чи реальність? Відповімо на це питання на порталі працевлаштування Jobs.ua, а заодно розглянемо набір корисних підказок, щоб вивчати іноземну мову швидше, ніж у додатках.


↑ Наверх