UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Рівень щастя співробітників на робочому місці

Рівень щастя співробітників на робочому місці

17.10.2021 345Автор: Лоліта Платошкіна
Рівень щастя співробітників на робочому місці

Рівень щастя співробітників на робочому місці

17.10.2021     345Автор: 

Роботодавці стверджують пряму залежність між рівнем щастя та ефективністю співробітників на робочому місці. Іншими словами, чим комфортніше та щасливіше почуває себе робітник на робочому місці, тим краще він виконує свої обов’язки і тим продуктивніше його робота. Наразі показник щастя співробітників доволі низький в українських компаніях, адже складається з багатьох складових. За рівнем задоволеності лише 10% відсотків персоналу щасливі на робочому місці. З цієї причини роботодавці намагаються створити найкращі умови роботи в компаніях та максимально задовольнити потреби робітників. Щастя співробітників становить окремий тренд серед менеджерів з персоналу.

Визначити рівень щастя співробітників можна наступними способами:

  • провести анкетування, запропонувавши оцінити кожному співробітнику свій рівень щастя на робочому місці від 1 до 10;
  • визначити рівень щастя робочого колективу допоможе шкала настрою, де потрібно обрати веселий чи сумний смайл, не прив’язуючись до конкретної цифри;
  • самостійно проаналізуйте настрій та атмосферу в компанії: почитайте відгуки про компанію, послухайте що говорять самі співробітники на обідніх перервах та курилках;
  • визначить рівень плинності робочого персоналу з місць роботи;
  • оцініть рівень взаємодії та зацікавленості в проєктах компанії;
  • визначить рівень задовільних клієнтів;
  • в особистій розмові зі співробітником попросіть назвати декілька сфер чи критеріїв, від яких залежить його щастя в компанії чи бажання працювати краще.

Як підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці

Jobs.ua підібрав для вас п’ять дієвих способів підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці прямо зараз.

  1. Формуйте корпоративну культуру та універсальних лідерів в компанії, які можуть краще зосереджуватись на меті, знайти підхід до будь-якого співробітника в компанії. До того ж саме вони є рушійною силою в колективі, що мотивує, надихає, задає тон всьому колективу.
  2. До кожного з поколінь підбирайте свій окремий підхід, адже вони цінують різне в керівниках. На бейбі-бумерів легко можна взаємодіяти за допомогою системи багіт-пряник. Покоління Х цінує стабільність, керівників, які поважають їх час на роботу та відпочинок, тому навіть не намагайтесь завантажити їх позаробочий час. Покоління Y цінує гнучкий графік роботи, націлені на результат, суворі правила керівництва їм не подобаються, можуть відмовитись від роботи заради більш комфортних умов. Покоління Z ефективні в тому випадку, коли вони кайфують від того, що роблять.
  3. Збільшуйте рівень турботи про своїх співробітників: покращуйте соцпакет, умови роботи, тримайте зворотний зв’язок зі співробітниками, хоча б через керівників відділів.
  4. Прислуховуйтесь окремо до чоловіків й окремо до жінок, їх потреби відрізняються. Для жінок важливо, щоб до їх ідей та думок прислуховувались більше. Чоловіки націлені на результат.
  5. І звісно ж, придумайте свій спосіб утримання співробітників на робочому місці, щось особливе, що буде категорично відрізнятися від інших компаній, що принесе додаткове задоволення для ваших співробітників. Можливо, це буде дружня чи сімейна атмосфера, а може сезонні корпоративи, що значно зблизять всіх.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


Часто шукають

↑ Вгору