UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Рівень щастя співробітників на робочому місці

Рівень щастя співробітників на робочому місці

17.10.2021 367Автор: Лоліта Платошкіна
Рівень щастя співробітників на робочому місці

Рівень щастя співробітників на робочому місці

17.10.2021     367Автор: 

Роботодавці стверджують пряму залежність між рівнем щастя та ефективністю співробітників на робочому місці. Іншими словами, чим комфортніше та щасливіше почуває себе робітник на робочому місці, тим краще він виконує свої обов’язки і тим продуктивніше його робота. Наразі показник щастя співробітників доволі низький в українських компаніях, адже складається з багатьох складових. За рівнем задоволеності лише 10% відсотків персоналу щасливі на робочому місці. З цієї причини роботодавці намагаються створити найкращі умови роботи в компаніях та максимально задовольнити потреби робітників. Щастя співробітників становить окремий тренд серед менеджерів з персоналу.

Визначити рівень щастя співробітників можна наступними способами:

  • провести анкетування, запропонувавши оцінити кожному співробітнику свій рівень щастя на робочому місці від 1 до 10;
  • визначити рівень щастя робочого колективу допоможе шкала настрою, де потрібно обрати веселий чи сумний смайл, не прив’язуючись до конкретної цифри;
  • самостійно проаналізуйте настрій та атмосферу в компанії: почитайте відгуки про компанію, послухайте що говорять самі співробітники на обідніх перервах та курилках;
  • визначить рівень плинності робочого персоналу з місць роботи;
  • оцініть рівень взаємодії та зацікавленості в проєктах компанії;
  • визначить рівень задовільних клієнтів;
  • в особистій розмові зі співробітником попросіть назвати декілька сфер чи критеріїв, від яких залежить його щастя в компанії чи бажання працювати краще.

Як підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці

Jobs.ua підібрав для вас п’ять дієвих способів підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці прямо зараз.

  1. Формуйте корпоративну культуру та універсальних лідерів в компанії, які можуть краще зосереджуватись на меті, знайти підхід до будь-якого співробітника в компанії. До того ж саме вони є рушійною силою в колективі, що мотивує, надихає, задає тон всьому колективу.
  2. До кожного з поколінь підбирайте свій окремий підхід, адже вони цінують різне в керівниках. На бейбі-бумерів легко можна взаємодіяти за допомогою системи багіт-пряник. Покоління Х цінує стабільність, керівників, які поважають їх час на роботу та відпочинок, тому навіть не намагайтесь завантажити їх позаробочий час. Покоління Y цінує гнучкий графік роботи, націлені на результат, суворі правила керівництва їм не подобаються, можуть відмовитись від роботи заради більш комфортних умов. Покоління Z ефективні в тому випадку, коли вони кайфують від того, що роблять.
  3. Збільшуйте рівень турботи про своїх співробітників: покращуйте соцпакет, умови роботи, тримайте зворотний зв’язок зі співробітниками, хоча б через керівників відділів.
  4. Прислуховуйтесь окремо до чоловіків й окремо до жінок, їх потреби відрізняються. Для жінок важливо, щоб до їх ідей та думок прислуховувались більше. Чоловіки націлені на результат.
  5. І звісно ж, придумайте свій спосіб утримання співробітників на робочому місці, щось особливе, що буде категорично відрізнятися від інших компаній, що принесе додаткове задоволення для ваших співробітників. Можливо, це буде дружня чи сімейна атмосфера, а може сезонні корпоративи, що значно зблизять всіх.

Читайте також

  • Тестові завдання: перевірка здібностей чи час, який витрачено марно?25 грудень, 2024

    Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 грудень, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 грудень, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.


↑ Вгору