UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Рівень щастя співробітників на робочому місці

Рівень щастя співробітників на робочому місці

17.10.2021 361Автор: Лоліта Платошкіна
Рівень щастя співробітників на робочому місці

Рівень щастя співробітників на робочому місці

17.10.2021     361Автор: 

Роботодавці стверджують пряму залежність між рівнем щастя та ефективністю співробітників на робочому місці. Іншими словами, чим комфортніше та щасливіше почуває себе робітник на робочому місці, тим краще він виконує свої обов’язки і тим продуктивніше його робота. Наразі показник щастя співробітників доволі низький в українських компаніях, адже складається з багатьох складових. За рівнем задоволеності лише 10% відсотків персоналу щасливі на робочому місці. З цієї причини роботодавці намагаються створити найкращі умови роботи в компаніях та максимально задовольнити потреби робітників. Щастя співробітників становить окремий тренд серед менеджерів з персоналу.

Визначити рівень щастя співробітників можна наступними способами:

  • провести анкетування, запропонувавши оцінити кожному співробітнику свій рівень щастя на робочому місці від 1 до 10;
  • визначити рівень щастя робочого колективу допоможе шкала настрою, де потрібно обрати веселий чи сумний смайл, не прив’язуючись до конкретної цифри;
  • самостійно проаналізуйте настрій та атмосферу в компанії: почитайте відгуки про компанію, послухайте що говорять самі співробітники на обідніх перервах та курилках;
  • визначить рівень плинності робочого персоналу з місць роботи;
  • оцініть рівень взаємодії та зацікавленості в проєктах компанії;
  • визначить рівень задовільних клієнтів;
  • в особистій розмові зі співробітником попросіть назвати декілька сфер чи критеріїв, від яких залежить його щастя в компанії чи бажання працювати краще.

Як підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці

Jobs.ua підібрав для вас п’ять дієвих способів підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці прямо зараз.

  1. Формуйте корпоративну культуру та універсальних лідерів в компанії, які можуть краще зосереджуватись на меті, знайти підхід до будь-якого співробітника в компанії. До того ж саме вони є рушійною силою в колективі, що мотивує, надихає, задає тон всьому колективу.
  2. До кожного з поколінь підбирайте свій окремий підхід, адже вони цінують різне в керівниках. На бейбі-бумерів легко можна взаємодіяти за допомогою системи багіт-пряник. Покоління Х цінує стабільність, керівників, які поважають їх час на роботу та відпочинок, тому навіть не намагайтесь завантажити їх позаробочий час. Покоління Y цінує гнучкий графік роботи, націлені на результат, суворі правила керівництва їм не подобаються, можуть відмовитись від роботи заради більш комфортних умов. Покоління Z ефективні в тому випадку, коли вони кайфують від того, що роблять.
  3. Збільшуйте рівень турботи про своїх співробітників: покращуйте соцпакет, умови роботи, тримайте зворотний зв’язок зі співробітниками, хоча б через керівників відділів.
  4. Прислуховуйтесь окремо до чоловіків й окремо до жінок, їх потреби відрізняються. Для жінок важливо, щоб до їх ідей та думок прислуховувались більше. Чоловіки націлені на результат.
  5. І звісно ж, придумайте свій спосіб утримання співробітників на робочому місці, щось особливе, що буде категорично відрізнятися від інших компаній, що принесе додаткове задоволення для ваших співробітників. Можливо, це буде дружня чи сімейна атмосфера, а може сезонні корпоративи, що значно зблизять всіх.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору