RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Все о подборе персонала
  5. Що допоможе утримати найкращого співробітника

Що допоможе утримати найкращого співробітника

26.01.2020 739Автор: Лоліта Платошкіна
Що допоможе утримати найкращого співробітника

Що допоможе утримати найкращого співробітника

26.01.2020     739Автор: 

Навіть серед найкращих відповідальних співробітників компанії виникає бажання звільнитися, коли ситуація максимально загострюється, а бажання працювати пропадає. На цей випадок, у будь-якого роботодавця повинна бути робоча система, націлена на запобігання цього. Для того щоб її сформувати, роботодавець повинен зрозуміти, що мотивує найкращих співробітників ефективно працювати, а також, що змушує їх залишатися на одному місці роботи довгий час. Експерти рекрутингової тематики jobs.ua зголосилися проаналізувати дану ситуацію та надати професійну відповідь на ці два питання, що допоможе роботодавцям на довго утримати найкращого співробітника в компанії.

Чим вмотивувати найкращого співробітника

Найкращі співробітники - це ті робітники, яким можно доручити завдання не хвилюючись, що воно буде виконано неякісно або зовсім проігноровано. Ось декілька стимулів найкращих спеціалістів, які надихають їх на роботу:

  • гідна заробітна плата,
  • можливість отримати досвід в різних направленнях професії,
  • кар’єрний розвиток,
  • свобода власного вибору методів рішення завдання.

Більшість найкращих спеціалістів враховують саме ці критерії, обираючи для себе найкраще місце для працевлаштування. І все ж таки, навіть це не гарантує на сто відсотків, що спеціаліст з часом не переросте все це й не забажає чогось кращого. Саме тому роботодавець повинен завжди думати про комфортний мікроклімат для кожного співробітника. Для цього роботодавець може потурбуватися про наявність різноманітних плюшок на робочому місті, які роблять співробітництво зручним: спортивного залу, піцу кожного тижня в офіс, безкоштовні обіди, відзнака найкращим співробітникам. Важливим пунктом при цьому є створення довірливих відносин між роботодавцем та спеціалістом, коли обидві сторони можуть відкрито спілкуватися на нобілі теми та вчасно їх вирішувати, знаходячи консенсус. Це найкращий спосіб в дружній атмосфері порозумітися, повернути довіру чи розібрати проблемні моменти співпраці.


Читайте также


↑ Наверх