Навіть серед найкращих відповідальних співробітників компанії виникає бажання звільнитися, коли ситуація максимально загострюється, а бажання працювати пропадає. На цей випадок, у будь-якого роботодавця повинна бути робоча система, націлена на запобігання цього. Для того щоб її сформувати, роботодавець повинен зрозуміти, що мотивує найкращих співробітників ефективно працювати, а також, що змушує їх залишатися на одному місці роботи довгий час. Експерти рекрутингової тематики jobs.ua зголосилися проаналізувати дану ситуацію та надати професійну відповідь на ці два питання, що допоможе роботодавцям на довго утримати найкращого співробітника в компанії.
Найкращі співробітники - це ті робітники, яким можно доручити завдання не хвилюючись, що воно буде виконано неякісно або зовсім проігноровано. Ось декілька стимулів найкращих спеціалістів, які надихають їх на роботу:
Більшість найкращих спеціалістів враховують саме ці критерії, обираючи для себе найкраще місце для працевлаштування. І все ж таки, навіть це не гарантує на сто відсотків, що спеціаліст з часом не переросте все це й не забажає чогось кращого. Саме тому роботодавець повинен завжди думати про комфортний мікроклімат для кожного співробітника. Для цього роботодавець може потурбуватися про наявність різноманітних плюшок на робочому місті, які роблять співробітництво зручним: спортивного залу, піцу кожного тижня в офіс, безкоштовні обіди, відзнака найкращим співробітникам. Важливим пунктом при цьому є створення довірливих відносин між роботодавцем та спеціалістом, коли обидві сторони можуть відкрито спілкуватися на нобілі теми та вчасно їх вирішувати, знаходячи консенсус. Це найкращий спосіб в дружній атмосфері порозумітися, повернути довіру чи розібрати проблемні моменти співпраці.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.