Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Все про підбір персоналу
  5. Що допоможе утримати найкращого співробітника

Що допоможе утримати найкращого співробітника

26.01.2020 315Автор: Лолита Платошкина
Що допоможе утримати найкращого співробітника

Що допоможе утримати найкращого співробітника

26.01.2020     315Автор: 

Навіть серед найкращих відповідальних співробітників компанії виникає бажання звільнитися, коли ситуація максимально загострюється, а бажання працювати пропадає. На цей випадок, у будь-якого роботодавця повинна бути робоча система, націлена на запобігання цього. Для того щоб її сформувати, роботодавець повинен зрозуміти, що мотивує найкращих співробітників ефективно працювати, а також, що змушує їх залишатися на одному місці роботи довгий час. Експерти рекрутингової тематики jobs.ua зголосилися проаналізувати дану ситуацію та надати професійну відповідь на ці два питання, що допоможе роботодавцям на довго утримати найкращого співробітника в компанії.

Чим вмотивувати найкращого співробітника

Найкращі співробітники - це ті робітники, яким можно доручити завдання не хвилюючись, що воно буде виконано неякісно або зовсім проігноровано. Ось декілька стимулів найкращих спеціалістів, які надихають їх на роботу:

  • гідна заробітна плата,
  • можливість отримати досвід в різних направленнях професії,
  • кар’єрний розвиток,
  • свобода власного вибору методів рішення завдання.

Більшість найкращих спеціалістів враховують саме ці критерії, обираючи для себе найкраще місце для працевлаштування. І все ж таки, навіть це не гарантує на сто відсотків, що спеціаліст з часом не переросте все це й не забажає чогось кращого. Саме тому роботодавець повинен завжди думати про комфортний мікроклімат для кожного співробітника. Для цього роботодавець може потурбуватися про наявність різноманітних плюшок на робочому місті, які роблять співробітництво зручним: спортивного залу, піцу кожного тижня в офіс, безкоштовні обіди, відзнака найкращим співробітникам. Важливим пунктом при цьому є створення довірливих відносин між роботодавцем та спеціалістом, коли обидві сторони можуть відкрито спілкуватися на нобілі теми та вчасно їх вирішувати, знаходячи консенсус. Це найкращий спосіб в дружній атмосфері порозумітися, повернути довіру чи розібрати проблемні моменти співпраці.


Читайте також

  • Як зберегти відносини з колегами, отримавши підвищення24 лютий, 2020

    Найкраще, що може трапитися з кожним з нас на роботі, – це дружба з колегою. Набагато легше миритися з рутиною і переносити критику керівництва, коли в колективі є той, хто розуміє й підтримує. І вже з задоволенням поспішаєте вранці на роботу. А от якщо ви обидва мріяли про підвищення, а дісталося воно вам?

  • Чому ми затримуємося на роботі?21 лютий, 2020

    Багато хто з нас засиджується в офісі до пізнього вечора. Для чого ми це робимо? Хочемо зробити кар'єру чи не вміємо правильно використовувати робочий час? Нам нічого робити вдома, ми так звикли чи справа в біоритмі?

  • Як справитись зі звільненням та продовжити будувати кар'єру19 лютий, 2020

    З кожним роком вимоги роботодавців і рівень конкуренції стають все вищими, тому знайти бажану вакансію і бути затвердженим на ній нелегко. Важливо правильно позиціонувати себе після прийняття на посаду, демонструвати позитивні результати та професійне зростання. Проте і за наявності хорошої динаміки та перспектив може виникнути необхідність зміни місця роботи, скорочення чи звільнення

  • Як бути ефективнім лідером на роботі19 лютий, 2020

    Ефективне кар’єрне зростання неможливе без прагнення вдосконалювати себе і підкоряти нові вершини у сфері своєї діяльності. Але через особливості темпераменту, світогляду, розуміння механізмів роботи компаній різного профілю на ринку, успішної конкурентоспроможності не у всіх виходить отримати лідерські позиції

  • Як нагадати про себе після співбесіди19 лютий, 2020

    Як важко влаштуватися на роботу, знає кожен, хто хоч раз шукав вакантне місце. Зустрічі з потенційним роботодавцем не завжди стають результативними. Найчастіше здобувач чує відповідь: «Ми вам зателефонуємо». Як діяти в такій ситуації, якщо вакантне місце підходить вам за всіма параметрами, але на роботу вас так і не взяли? Потрібно ввічливо нагадати про себе, не зіпсувавши загального враження. Спробуйте через тиждень зателефонувати менеджеру компанії і уточнити інформацію. Якщо вакансія ще не зайнята, шанс на успіх є

↑ Вгору