Офіс – це те місце, де ми проводимо достатньо багато часу, тому варто відчувати себе в ньому комфортно. А для цього необхідно притримуватись ряду неофіційних правил етикету, які допоможуть налагодити спілкування і уникнути неприємних ситуацій.
Відразу, прийшовши в офіс, необхідно привітатись з колегами. Найкращий варіант – скористатись нейтральною фразою, наприклад: «Доброго ранку». На привітання потрібно відповідати так же. Якщо бачите незнайому людину, то можна їй кивнути чи просто посміхнутися.
Є ряд правил офісної комунікації, про які необхідно знати:
Дуже важливо поважати приватне життя колег. Не можна читати чужу пошту і текст на моніторі, спостерігати без дозволу за тим, чим займається колега. Є ще таке правило: ділитись варто тільки тією інформацією, про яку не соромно буде дізнатись з випуску новин.
Для того щоб спілкування з колегами було приємним і не на підвищених тонах, варто постаратись не створювати зайвого шуму. Необхідно дотримуватись декількох простих правил:
Якщо ви любите слухати музику під час робочого дня, то варто відрегулювати гучність, оскільки нерідко буває, що звуки чутні, навіть при користуванні навушниками.
Не варто розмовляти по телефону на підвищених тонах. Така манера викликає занепокоєння у тих, хто знаходиться навколо.
Якщо ви розмовляєте по телефону з колегою, який вищий по посаді, то трубку повинен першим покласти саме він. Якщо ж статус однаковий, то розмову завершує той, хто зателефонував.
Не рекомендується вести довгі переговори у спільному кабінеті. Якщо розмова потребує більше декількох хвилин, то краще скористатись конференц-залом.
Кожна компанія має правила, яких варто дотримуватись. Зазвичай вони прописуються в посадовій інструкції чи договорі. Існують і рекомендації, про які ніхто не розповість, але їх знання і виконання допоможе підтримувати хорошу репутацію серед колег. Таких правил декілька:
Якщо потрібно причепуритись, то це потрібно робити лише в туалеті. Важливо, щоб аромат парфумів був легким.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!