Офіс – це те місце, де ми проводимо достатньо багато часу, тому варто відчувати себе в ньому комфортно. А для цього необхідно притримуватись ряду неофіційних правил етикету, які допоможуть налагодити спілкування і уникнути неприємних ситуацій.
Відразу, прийшовши в офіс, необхідно привітатись з колегами. Найкращий варіант – скористатись нейтральною фразою, наприклад: «Доброго ранку». На привітання потрібно відповідати так же. Якщо бачите незнайому людину, то можна їй кивнути чи просто посміхнутися.
Є ряд правил офісної комунікації, про які необхідно знати:
Дуже важливо поважати приватне життя колег. Не можна читати чужу пошту і текст на моніторі, спостерігати без дозволу за тим, чим займається колега. Є ще таке правило: ділитись варто тільки тією інформацією, про яку не соромно буде дізнатись з випуску новин.
Для того щоб спілкування з колегами було приємним і не на підвищених тонах, варто постаратись не створювати зайвого шуму. Необхідно дотримуватись декількох простих правил:
Якщо ви любите слухати музику під час робочого дня, то варто відрегулювати гучність, оскільки нерідко буває, що звуки чутні, навіть при користуванні навушниками.
Не варто розмовляти по телефону на підвищених тонах. Така манера викликає занепокоєння у тих, хто знаходиться навколо.
Якщо ви розмовляєте по телефону з колегою, який вищий по посаді, то трубку повинен першим покласти саме він. Якщо ж статус однаковий, то розмову завершує той, хто зателефонував.
Не рекомендується вести довгі переговори у спільному кабінеті. Якщо розмова потребує більше декількох хвилин, то краще скористатись конференц-залом.
Кожна компанія має правила, яких варто дотримуватись. Зазвичай вони прописуються в посадовій інструкції чи договорі. Існують і рекомендації, про які ніхто не розповість, але їх знання і виконання допоможе підтримувати хорошу репутацію серед колег. Таких правил декілька:
Якщо потрібно причепуритись, то це потрібно робити лише в туалеті. Важливо, щоб аромат парфумів був легким.
В статті ділимося порадами, в яких сферах діяльності розвивати справу, щоб зацікавити своїм продуктом чи послугами людей, чиї статки вимірюються мільйонами доларів. Мільйонами як мінімум.
Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.