Освітяни Києва розробили алгоритм дій для вчителів на випадок, якщо вони виявлять у дітей симптоми COVID-19. Відповідний пост виклала на своїй facebook-сторінці Олена Фіданян, директорка Департаменту освіти та науки Києва. Дані рекомендації стосуються не тільки шкіл, а й дитячих садочків.
Директорка департаменту зазначила, що вони з колегами вивчали зарубіжний і власний досвід, щоб встигнути до кінця літа підготувати чітку інструкцію у вигляді брошури з покроковою візуалізацією. То який алгоритм дій у випадку, якщо вчитель спостеріг у свого учня ознаки захворювання, який за всіма симптомами нагадує зараження коронавірусом? Розглянемо покрокову інструкцію.
Нагадаємо, нещодавно Jobs.ua повідомляли про рекомендації МОН щодо здійснення безпечного навчання в учбових закладах, адже, попри складну ситуацію з перебігом захворюваності на COVID-19, в Україні школи таки відкриються з 1 вересня. Не працюватимуть навчальні заклади тільки в «червоній» зоні.
Для шкіл і дошкільних установ розпочинається «гаряча» пора: окрім підготовки до нового навчального року в непростих умовах, прем’єр-міністр Денис Шмигаль доручив керівникам МОЗ і МОН здійснити перевірки навчально-виховних закладів на порядок дотримання протиепідемічних заходів.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.