«Виклик на килим» — один із найбільших страхів, притаманних найманим працівникам. Причому, незалежно од приводу (похвала або осуд), відвідування кабінету начальника – одна з найбільш неприємних процедур. Як тільки співробітник потрапляє в поле зору керівництва, він підсвідомо готується отримати порцію повчань. У деяких не тільки починають тремтіти кінцівки й пітніти долоні, але й пропадає голос.
Про яке підвищення або надбавку до заробітної плати може йти мова, якщо забуваються слова, а в горлі стоїть ком? Щоб впоратися з нервозністю та подібними проявами паніки, необхідно навчитися розмовляти з начальством. Правильне формулювання звернення, спокійні й розмірені інтонації дозволять обговорити важливі питання, проявивши повагу.
Хвилювання, напруга й нервозність заважають нормальному спілкуванню з директором. Щоб побороти страх і налагодити робочі відносини, необхідно дотримуватися таких принципів:
Важливо! Якщо виконана робота викликає лише схвалення, а негативні емоції не покидають, варто пошукати проблему глибше. Для цього частіше відзначайте свої перемоги, підіймайте власну самооцінку всіма можливими способами. У разі потреби звертайтеся до керівництва за допомогою та намагайтеся підтримати інших. Такі нескладні кроки допоможуть налагодити хороші відносини з колегами, а згодом і з директором.
Важливо! Страх можна побороти, якщо систематично першим починати розмову з колегами, що стоять вище за рангом. Наприклад, спілкування можна зав'язати не тільки в кабінеті, а і при зустрічі в ліфті або на перерві на каву. Необов'язково з перших хвилин розмови ставити питання щодо роботи та власних успіхів. Почати можна з нейтральної теми: наприклад, запитати про результати футбольного матчу, про погоду та ін.
Страх – це лакмусовий папірець, який може вказувати на невміння адаптуватися до складних ситуацій. Нервозність і напруга у розмові з керівництвом можуть свідчити про низьку компетенцію та невпевненість у власних силах. Такому співробітникові не доручать складні проєкти або завдання з підвищеним рівнем відповідальності. Щоб не стати білою вороною, слід розвіяти страхи та впевнено йти по життю.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.