«Виклик на килим» — один із найбільших страхів, притаманних найманим працівникам. Причому, незалежно од приводу (похвала або осуд), відвідування кабінету начальника – одна з найбільш неприємних процедур. Як тільки співробітник потрапляє в поле зору керівництва, він підсвідомо готується отримати порцію повчань. У деяких не тільки починають тремтіти кінцівки й пітніти долоні, але й пропадає голос.
Про яке підвищення або надбавку до заробітної плати може йти мова, якщо забуваються слова, а в горлі стоїть ком? Щоб впоратися з нервозністю та подібними проявами паніки, необхідно навчитися розмовляти з начальством. Правильне формулювання звернення, спокійні й розмірені інтонації дозволять обговорити важливі питання, проявивши повагу.
Хвилювання, напруга й нервозність заважають нормальному спілкуванню з директором. Щоб побороти страх і налагодити робочі відносини, необхідно дотримуватися таких принципів:
Важливо! Якщо виконана робота викликає лише схвалення, а негативні емоції не покидають, варто пошукати проблему глибше. Для цього частіше відзначайте свої перемоги, підіймайте власну самооцінку всіма можливими способами. У разі потреби звертайтеся до керівництва за допомогою та намагайтеся підтримати інших. Такі нескладні кроки допоможуть налагодити хороші відносини з колегами, а згодом і з директором.
Важливо! Страх можна побороти, якщо систематично першим починати розмову з колегами, що стоять вище за рангом. Наприклад, спілкування можна зав'язати не тільки в кабінеті, а і при зустрічі в ліфті або на перерві на каву. Необов'язково з перших хвилин розмови ставити питання щодо роботи та власних успіхів. Почати можна з нейтральної теми: наприклад, запитати про результати футбольного матчу, про погоду та ін.
Страх – це лакмусовий папірець, який може вказувати на невміння адаптуватися до складних ситуацій. Нервозність і напруга у розмові з керівництвом можуть свідчити про низьку компетенцію та невпевненість у власних силах. Такому співробітникові не доручать складні проєкти або завдання з підвищеним рівнем відповідальності. Щоб не стати білою вороною, слід розвіяти страхи та впевнено йти по життю.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.