UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Що робити, якщо бос вас лякає

Що робити, якщо бос вас лякає

20.08.2020 262
Що робити, якщо бос вас лякає

Що робити, якщо бос вас лякає

20.08.2020     262

Як побороти страх напередодні розмови з керівником

«Виклик на килим» — один із найбільших страхів, притаманних найманим працівникам. Причому, незалежно од приводу (похвала або осуд), відвідування кабінету начальника – одна з найбільш неприємних процедур. Як тільки співробітник потрапляє в поле зору керівництва, він підсвідомо готується отримати порцію повчань. У деяких не тільки починають тремтіти кінцівки й пітніти долоні, але й пропадає голос.

Про яке підвищення або надбавку до заробітної плати може йти мова, якщо забуваються слова, а в горлі стоїть ком? Щоб впоратися з нервозністю та подібними проявами паніки, необхідно навчитися розмовляти з начальством. Правильне формулювання звернення, спокійні й розмірені інтонації дозволять обговорити важливі питання, проявивши повагу.

розмова з начальством

Як навчиться з гідністю розмовляти з начальством

Хвилювання, напруга й нервозність заважають нормальному спілкуванню з директором. Щоб побороти страх і налагодити робочі відносини, необхідно дотримуватися таких принципів:

  1. Працюйте над собою. Основною причиною появи страхів є невпевненість у власних силах. Щоб її побороти, необхідно проаналізувати рівень власного розвитку й у разі потреби вдосконалити навички. Професіонал не буде червоніти перед начальством. Він точно знає, що його робота високо цінується. Для досягнення експертного рівня необхідно дотримуватися трудової дисципліни й ретельно опрацьовувати поставлені завдання. При такому ставленні у начальства навряд чи виникнуть претензії, та й налякати людину, яка добре справляється з завданнями, важко.

Важливо! Якщо виконана робота викликає лише схвалення, а негативні емоції не покидають, варто пошукати проблему глибше. Для цього частіше відзначайте свої перемоги, підіймайте власну самооцінку всіма можливими способами. У разі потреби звертайтеся до керівництва за допомогою та намагайтеся підтримати інших. Такі нескладні кроки допоможуть налагодити хороші відносини з колегами, а згодом і з директором.

  1. Частіше вступайте в діалог. Не потрібно доручати колезі, якому простіше звернутися до начальства, розв’язання своїх питань. Наберіться сміливості та самостійно відвідайте кабінет керівника відділу. Ініціатива, так само як співпереживання за проєкт, підкреслює зацікавленість і прагнення зробити роботу без правок і доопрацювань.

керівництво

Важливо! Страх можна побороти, якщо систематично першим починати розмову з колегами, що стоять вище за рангом. Наприклад, спілкування можна зав'язати не тільки в кабінеті, а і при зустрічі в ліфті або на перерві на каву. Необов'язково з перших хвилин розмови ставити питання щодо роботи та власних успіхів. Почати можна з нейтральної теми: наприклад, запитати про результати футбольного матчу, про погоду та ін.

  1. Не бійтеся доводити свою правоту. Суперечка в розумних межах допоможе побороти страх. Аргументовані доводи підкреслюють наявність власної думки, яка заслуговує уваги. При цьому не варто відразу переходити до гострих, першорядних питань. Починати обговорення варто з актуальної теми, що стосується невеликого проєкту. Якщо доводи будуть обґрунтованими й корисними, а начальство прийме вашу сторону, можна вважати, що страх позаду. З кожною такою перемогою стане простіше висловлювати власну думку.
  2. Пам'ятайте, що начальник теж людина. Не виняток ситуації, коли підлеглий потрапляє «під гарячу руку». Потрібно пам'ятати, що в керівництва теж трапляються проблеми в сім'ї, погане самопочуття тощо. Якщо у критичний момент недбайливий співробітник потрапив до кабінету, він з великою ймовірністю отримає порцію осуду. У такій ситуації намагайтеся зрозуміти начальника, не провокуйте конфлікт.
  1. Спробуйте знайти підхід до керівництва. Простий і легкий спосіб впоратися зі страхом при спілкуванні – подружитися з директором. Нерідко субординація стає перешкодою товариським стосункам, але і з нею можна впоратися: наприклад, якщо запросити керівника на обід або розповісти про якийсь курйозний випадок. Найчастіше співробітники, які змогли налагодити добрі відносини з директором, швидше просуваються по кар'єрних сходах.

кар'єрні сходи

Страх – це лакмусовий папірець, який може вказувати на невміння адаптуватися до складних ситуацій. Нервозність і напруга у розмові з керівництвом можуть свідчити про низьку компетенцію та невпевненість у власних силах. Такому співробітникові не доручать складні проєкти або завдання з підвищеним рівнем відповідальності. Щоб не стати білою вороною, слід розвіяти страхи та впевнено йти по життю.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору