Як вже писав Jobs.ua, у Міжнародній організації праці стурбовані можливістю втрати роботи, яка загрожує близько 25 000 000 працівникам по всьому світу через пандемію коронавірусу та вимушений карантин. Колишній міністр економіки України впевнений, що число вітчизняних співробітників, які втратять роботу, може досягти показника у 500 000.
В умовах карантину, наразі, більшість державних та приватних компаній світу вже змушені перейти на дистанційну роботу або влаштували співробітникам неоплачувану та частково оплачувані відпустки. До речі, більш ніж 27% вітчизняних компаній схиляються до варіанту неоплачуваної відпустки тим працівникам, що не зможуть працювати віддалено.
При тому, у Великої Британії впродовж трьох місяців, уряд обіцяє сплачувати левову частку таких виплат, щоб не навантажувати роботодавців та дати змогу їм не звільняти працівників, що потрапили на карантин. Державні виплати будуть покривати близько 80% зарплат, у разі, якщо вони не перевищують 2 500 фунтів стерлінгів на місяць, що є завищеною середньою заробітною платою в цій країні. Якщо необхідність у такій допомозі буде триватиме, гроші на зарплати робітникам будуть надаватися державою й після означеного тримісячного терміну.
В цілому, моніторинг найбільш популярних ресурсів з пошуку роботи як в Україні так й по всьому світу, демонструє попит на деякі професії. Так, наприклад, вітчизняний ринок праці особливо зараз потребує кур'єрів, операторів «колл-центрів» та водіїв. Ситуативно на сьогодення, саме ці професії в умовах карантину є особливо затребуваними бо мають забезпечити дистанційну роботу багатьох організацій та офісів. Частка таких пропозицій збільшилася майже на 47% від показників, що існували до карантинних заходів у державі.
Зріс на 20% та збільшується попит й на різноробочих, що мають пакувати та збирати всілякі «онлайн замовлення», потрібні фахівці служби підтримки, онлайн-репетитори та керівники онлайн-семінарів й вебінарів.
Крім того, через масовий перехід працівників до роботи онлайн, суттєво зростає навантаження на провайдерів інтернет з’єднання, що у найближчому майбутньому може викликати підвищення попиту на інженерів та системних адміністраторів. Збільшення частки таких вакансій прогнозують майже на 50% від теперішніх показників.
У той самий час робітники, що працюють вдома, й тільки почали робити таким чином, відмічають, що такий тип праці суттєво відбирає приватний час. Так за інформацією агенції Bloomberg лише в Сполучених Штатах Америки, дистанційні працівники витрачають на три голини більше на ту саму роботу, що вчасно виконували сидячі в офісах. Та сама проблема й в працюючих віддалено людей з Канади, Франції та Італії. Тут, у середньому, такий вид робіт забирає на дві години більше в кожного, хто звик працювати у «нормальних офісних умовах».
Близько 63% українців вже кажуть про руйнування життєвого балансу між робочим часом та вільним. 28% вважають, що працювати вдома «просто неприпустимо», 25% - що в офісі вони працювали краще, та у цілому, 53% чекають на скоріше повернення до звичних «нормальних» видів та графіків праці.
Лише 12% українців впевнені, що не відчувають суттєву різницю від зміни фізичного місця для праці.
Тож, треба пристосовуватися до нових, та дай, Боже, тимчасових умов, бо є сенс нагадати, що за порушення правил карантину передбачена адміністративна відповідальність:
Також, посилено й кримінальну відповідальність за порушення правил щодо запобігання інфекційним захворюванням. У такому разі, штраф зросте до 51 000 грн та, також, можливий арешт до 6 місяців, обмеження чи позбавлення волі до 3 років, а якщо такі дії спричинили ще й загибель людей, винуватому загрожує позбавлення волі на строк від 5 до 8 років.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?