Як вже писав Jobs.ua, у Міжнародній організації праці стурбовані можливістю втрати роботи, яка загрожує близько 25 000 000 працівникам по всьому світу через пандемію коронавірусу та вимушений карантин. Колишній міністр економіки України впевнений, що число вітчизняних співробітників, які втратять роботу, може досягти показника у 500 000.
В умовах карантину, наразі, більшість державних та приватних компаній світу вже змушені перейти на дистанційну роботу або влаштували співробітникам неоплачувану та частково оплачувані відпустки. До речі, більш ніж 27% вітчизняних компаній схиляються до варіанту неоплачуваної відпустки тим працівникам, що не зможуть працювати віддалено.
При тому, у Великої Британії впродовж трьох місяців, уряд обіцяє сплачувати левову частку таких виплат, щоб не навантажувати роботодавців та дати змогу їм не звільняти працівників, що потрапили на карантин. Державні виплати будуть покривати близько 80% зарплат, у разі, якщо вони не перевищують 2 500 фунтів стерлінгів на місяць, що є завищеною середньою заробітною платою в цій країні. Якщо необхідність у такій допомозі буде триватиме, гроші на зарплати робітникам будуть надаватися державою й після означеного тримісячного терміну.
В цілому, моніторинг найбільш популярних ресурсів з пошуку роботи як в Україні так й по всьому світу, демонструє попит на деякі професії. Так, наприклад, вітчизняний ринок праці особливо зараз потребує кур'єрів, операторів «колл-центрів» та водіїв. Ситуативно на сьогодення, саме ці професії в умовах карантину є особливо затребуваними бо мають забезпечити дистанційну роботу багатьох організацій та офісів. Частка таких пропозицій збільшилася майже на 47% від показників, що існували до карантинних заходів у державі.
Зріс на 20% та збільшується попит й на різноробочих, що мають пакувати та збирати всілякі «онлайн замовлення», потрібні фахівці служби підтримки, онлайн-репетитори та керівники онлайн-семінарів й вебінарів.
Крім того, через масовий перехід працівників до роботи онлайн, суттєво зростає навантаження на провайдерів інтернет з’єднання, що у найближчому майбутньому може викликати підвищення попиту на інженерів та системних адміністраторів. Збільшення частки таких вакансій прогнозують майже на 50% від теперішніх показників.
У той самий час робітники, що працюють вдома, й тільки почали робити таким чином, відмічають, що такий тип праці суттєво відбирає приватний час. Так за інформацією агенції Bloomberg лише в Сполучених Штатах Америки, дистанційні працівники витрачають на три голини більше на ту саму роботу, що вчасно виконували сидячі в офісах. Та сама проблема й в працюючих віддалено людей з Канади, Франції та Італії. Тут, у середньому, такий вид робіт забирає на дві години більше в кожного, хто звик працювати у «нормальних офісних умовах».
Близько 63% українців вже кажуть про руйнування життєвого балансу між робочим часом та вільним. 28% вважають, що працювати вдома «просто неприпустимо», 25% - що в офісі вони працювали краще, та у цілому, 53% чекають на скоріше повернення до звичних «нормальних» видів та графіків праці.
Лише 12% українців впевнені, що не відчувають суттєву різницю від зміни фізичного місця для праці.
Тож, треба пристосовуватися до нових, та дай, Боже, тимчасових умов, бо є сенс нагадати, що за порушення правил карантину передбачена адміністративна відповідальність:
Також, посилено й кримінальну відповідальність за порушення правил щодо запобігання інфекційним захворюванням. У такому разі, штраф зросте до 51 000 грн та, також, можливий арешт до 6 місяців, обмеження чи позбавлення волі до 3 років, а якщо такі дії спричинили ще й загибель людей, винуватому загрожує позбавлення волі на строк від 5 до 8 років.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.