RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Жизнь в коллективе
  5. Сила слова, що використане доречно

Сила слова, що використане доречно

29.01.2020 545Автор: Олександр Мавлідінов
Сила слова, що використане доречно

Сила слова, що використане доречно

29.01.2020     545Автор: 

Спілкування між людьми – важливе вміння людини, без якого було б неможливе повноцінне існування та розвиток виду «Хомо Сапієнсів». Саме спілкування такого рівня обумовило порозуміння серед членів соціуму й зробило можливим не лише виконання людьми тих процесів, що забезпечують їх виживання, але допомогло у розвитку культурних та духовних аспектів нашої цивілізації.

Але, в сьогоднішньому, досить розвинутому, й культурно, й духовно, суспільстві, людина здебільше нехтує даром спілкування, застосовуючи цей ресурс «на повну», умовно кажучи, лише в ситуаціях крайньої необхідності.

Звичайно, в кожної людини є близькі для неї люди спілкування з якими перетікає у більш-менш повноцінному форматі. Щодо інших, навіть, знайомих людям, представників виду - сучасним людям, здебільше, притаманне максимальне спілкування з оточуючими у разі необхідності прояснення спірних моментів, задля примирення або для того, щоб не погіршити умов свого існування. Кажучи простою мовою: по-справжньому звертати увагу на тих, хто поруч, більшість з сучасників починають, як правило, тоді, коли їм самим необхідно щось від інших.

Досить яскраво така риса відображається в спілкуванні, що відбувається у робочих колективах, які в основному, складаються ні з рідних людей чи таких, які мають тісні дружні стосунки, а просто з сторонніх але знайомих персон. Більшість з нас починає повноцінне спілкування з колегами, лише у разі необхідності виконання спільної праці, виникнення конфліктів, які треба гасити чи загрози втратити роботу.

Jobs.ua пропонує звернути увагу на прості але важливі нюанси такого спілкування, застосовуючи які заздалегідь, людина зможе не тільки уникати появи негативних ситуацій але й створювати гармонійну атмосферу навколо себе, що здатна покращити й саме знаходження на робочому місці, й результати роботи, тощо.

Також, ці поради допоможуть скоріше сходитися із незнайомими людьми, наприклад, без проблем вливаючись до нових робочих колективів.

Допомога

Навіть, якщо справжньої допомоги ви не зможете запропонувати, питання «Я можу чимось допомогти?», буде сприйняте із щирістю будь-ким з ваших колег чи керівників. Пропозиція та спроба допомоги, продемонструє іншим, що ви здатні бачити не лише власні проблеми й на вас можна покластися у можливих ситуаціях, коли допомога насправді виявиться потрібною

Увага

Навіть розуміючи те, про що кратко говорить вам колега, у тих випадках, де це доречно та не є зайвим, слід попросити його донести інформацію до вас більш докладніше. Звичайно, робити таким чином слід лише тоді, коли ви впевненні що ваш співрозмовник знається на цьому питанні. Так, ви надаєте йому можливість «блиснути» знанням та «навчити» чомусь іншого, наразі вас самого. Людям приємно, коли їх вислуховують, тому, розуміючи що колезі є що казати, мотивуйте його до розповіді та заробіть собі ще один бал в його очах.

Чесність

Не слід робити вигляд, що ви розумієте, у випадках, коли це не так. Відверте прохання прояснити про що йдеться мова, супроводжене чесним виразом «Вибачте, але я не розумію», також вигідно покажуть вас як сильну та відверту особистість в очах колективу.

Визнання

Якщо сперечання по робочих питаннях з колегою, з яким ви маєте різний погляд на проблему, залишає переможцем його, не мовчить та не погоджуйтесь з програшом, маючи незадоволений вигляд. Прості слова «Ти прав» чи «Авжеж, твоя правда» продемонструють гідне визнання власної неправоти та підкреслять те, що ви визнали правоту опонента. Це також важливе для більшості людей, як й відверта похвала, наприклад «Прекрасна робота» або «Блискучий результат».

Використання цих виразів не принизить вас, як особистість, але зробить людині «приємно на душі» настільки, що ви апріорі, підсвідомо будете занесені в її пам'ять, як гідна, гарна та справедлива людина. Погодьтеся, що з такою «характеристикою» та відношенням до вас у колективі, й праця протікатиме у більш зручній атмосфері, й кар’єра будуватиметься набагато гармонічніше.

Читайте также

  • Безкоштовне розміщення вакансій та цікаві знижки на сайті Jobs.ua 5 Февраль, 2024

    Для наших Кращих Роботодавців!

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 Декабрь, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 Декабрь, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 Декабрь, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 Декабрь, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Наверх