Спілкування між людьми – важливе вміння людини, без якого було б неможливе повноцінне існування та розвиток виду «Хомо Сапієнсів». Саме спілкування такого рівня обумовило порозуміння серед членів соціуму й зробило можливим не лише виконання людьми тих процесів, що забезпечують їх виживання, але допомогло у розвитку культурних та духовних аспектів нашої цивілізації.
Але, в сьогоднішньому, досить розвинутому, й культурно, й духовно, суспільстві, людина здебільше нехтує даром спілкування, застосовуючи цей ресурс «на повну», умовно кажучи, лише в ситуаціях крайньої необхідності.
Звичайно, в кожної людини є близькі для неї люди спілкування з якими перетікає у більш-менш повноцінному форматі. Щодо інших, навіть, знайомих людям, представників виду - сучасним людям, здебільше, притаманне максимальне спілкування з оточуючими у разі необхідності прояснення спірних моментів, задля примирення або для того, щоб не погіршити умов свого існування. Кажучи простою мовою: по-справжньому звертати увагу на тих, хто поруч, більшість з сучасників починають, як правило, тоді, коли їм самим необхідно щось від інших.
Досить яскраво така риса відображається в спілкуванні, що відбувається у робочих колективах, які в основному, складаються ні з рідних людей чи таких, які мають тісні дружні стосунки, а просто з сторонніх але знайомих персон. Більшість з нас починає повноцінне спілкування з колегами, лише у разі необхідності виконання спільної праці, виникнення конфліктів, які треба гасити чи загрози втратити роботу.
Jobs.ua пропонує звернути увагу на прості але важливі нюанси такого спілкування, застосовуючи які заздалегідь, людина зможе не тільки уникати появи негативних ситуацій але й створювати гармонійну атмосферу навколо себе, що здатна покращити й саме знаходження на робочому місці, й результати роботи, тощо.
Також, ці поради допоможуть скоріше сходитися із незнайомими людьми, наприклад, без проблем вливаючись до нових робочих колективів.
Навіть, якщо справжньої допомоги ви не зможете запропонувати, питання «Я можу чимось допомогти?», буде сприйняте із щирістю будь-ким з ваших колег чи керівників. Пропозиція та спроба допомоги, продемонструє іншим, що ви здатні бачити не лише власні проблеми й на вас можна покластися у можливих ситуаціях, коли допомога насправді виявиться потрібною
Навіть розуміючи те, про що кратко говорить вам колега, у тих випадках, де це доречно та не є зайвим, слід попросити його донести інформацію до вас більш докладніше. Звичайно, робити таким чином слід лише тоді, коли ви впевненні що ваш співрозмовник знається на цьому питанні. Так, ви надаєте йому можливість «блиснути» знанням та «навчити» чомусь іншого, наразі вас самого. Людям приємно, коли їх вислуховують, тому, розуміючи що колезі є що казати, мотивуйте його до розповіді та заробіть собі ще один бал в його очах.
Не слід робити вигляд, що ви розумієте, у випадках, коли це не так. Відверте прохання прояснити про що йдеться мова, супроводжене чесним виразом «Вибачте, але я не розумію», також вигідно покажуть вас як сильну та відверту особистість в очах колективу.
Якщо сперечання по робочих питаннях з колегою, з яким ви маєте різний погляд на проблему, залишає переможцем його, не мовчить та не погоджуйтесь з програшом, маючи незадоволений вигляд. Прості слова «Ти прав» чи «Авжеж, твоя правда» продемонструють гідне визнання власної неправоти та підкреслять те, що ви визнали правоту опонента. Це також важливе для більшості людей, як й відверта похвала, наприклад «Прекрасна робота» або «Блискучий результат».
Використання цих виразів не принизить вас, як особистість, але зробить людині «приємно на душі» настільки, що ви апріорі, підсвідомо будете занесені в її пам'ять, як гідна, гарна та справедлива людина. Погодьтеся, що з такою «характеристикою» та відношенням до вас у колективі, й праця протікатиме у більш зручній атмосфері, й кар’єра будуватиметься набагато гармонічніше.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливою навичкою для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.