Психологи утверждают, что подшучивать, поддразнивать и давать прозвища коллегам — весьма полезное занятие. В
Парадокс результатов исследования заключается в том, что позитивные чувства люди испытывают даже к тем, кто дает обидные, грубые и даже оскорбительные прозвища. Исследователи сделали вывод, что поддразнивание подсознательно воспринимается человеком как посыл: «Мы достаточно близки, чтобы решить любые вопросы и проблемы между собой». Кроме того, исследование показало, что продвижение по карьерной лестнице людей, способных шутить и разыгрывать всех и вся, происходит намного быстрее. Примерно двое из трех карьеристов оказались шутниками.
В то же время, ученые предостерегают: шутники не поднимаются выше уровня менеджера среднего звена.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.