RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Личные качества на работе
  5. Soft Skills, що стали ефективними під час війни

Soft Skills, що стали ефективними під час війни

28.07.2022 798Автор: Лоліта Платошкіна
Soft Skills, що стали ефективними під час війни

Soft Skills, що стали ефективними під час війни

28.07.2022     798Автор: 

Від початку війни у кожної бізнес-команди була змога на власному прикладі перевірити, як працюють soft skills. Дуже часто ми вказуємо в резюме цілий набір софт скілс, іноді не замислюючись над тим, які та як часто використаємо в роботі. У всіх нас був шанс оцінити, як наявність та розвиненість soft-скілів допомагає спеціалісту справлятися у кризових ситуаціях.

Ефективні soft skills під час війни

Звісно ж, під час пандемії український бізнес отримав певний досвід випробувати себе на стійкість, проте ніхто не був готовий до нових перевірок нервової системи та наших soft скілів, які стали в пригоді.

Саме вони допомогли нам за короткий час адаптуватися до нових обставин та налаштувати спеціалістів до робочого ладу.

Тайм менеджмент

Найбільшими труднощами в роботі було саме складність спланувати свій робочий день між сигналами тривоги та виконувати той обсяг роботи, який покладався на спеціалістів до початку війни. Крім цього дуже важко було морально себе повернути до роботи, бо думки були поруч з рідними, а повернувши, важко було сконцентруватися на роботі. Ті спеціалісти, хто бездоганно володів тайм менеджментом встигав більше та вчасно закривав дедлайни.

Стресостійкість

Зараз зовсім інакше сприймається критерій стресостійкості в вакансії. Чи змогли б заявити роботодавцю, що ви стресостійка людина? В будь-якому разі все визначається обставинами та реальними випробуваннями. Ви вже молодці, якщо між сигналами тривог вміли повертатися до роботи, зосереджуватись на завданні та без зайвих емоційних зривів спілкуватися з рідними та командою на роботі.

Комунікація та взаємодія

Як і в до воєнний час, комунікація грає важливе значення не тільки в домовленостях всередині команди, але й поза її межами. Налагодження комунікацій дало можливість об’єднуватись в групи для допомоги, волонтерства, розв'язання нагальних проблемних питань, пов’язаним з отриманням інформації щодо переміщень колег в безпечніші міста.

Командна робота

Не дивлячись на те, що спеціалісти довгий час знаходились без прямої комунікації зі своїми колегами, напрацьовані скіли командної роботи дали потужну силу знаходити порозуміння всередині колективу та справлятися з вирішенням поточних завдань.

Зібраність та швидке відновлення ресурсів

Те, чого нам всім часом не вистачало - зібраність. Особливо зібраним важко себе тримати, коли емоційні гойдалки розхитують емоційну стабільність. В цей час дуже важливо було прийняти нові реалії та вміти швидко відновити свої ресурси та покращити свій емоційний стан. В цьому ділі допомагали навіть повсякденні монотонні справи, що вміли відвернути від думки. Монотонні завдання по роботі також частково заміняли цю функцію, на деякий час дозволяла абстрагуватися від важких новин та думок.

Тож для багатьох спеціалістів наявність та висока розвиненість soft skills стали порятунком в нестандартних кризових обставинах. Не нехтуйте вказівкою у власному резюме soft-скілів, зазначайте всі, що будете вважати важливими. Це завжди непогане доповнення до ваших професійних умінь та навичок, високо оціниться роботодавцем та додасть лоску в резюме при працевлаштуванні.

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх