Напружені сімейні відносини, хронічна втома чи безсоння, інші проблеми із здоров’ям – будь-що з вищепереліченого може стати причиною того, що ваш співробітник може припуститися серйозної помилки на робочому місці. Причому, цей працівник може бути доволі компетентним, високоорганізованим та сумлінним професіоналом, який відпрацював у вашій компанії не один десяток років. Jobs.ua уже писали про те, як поводитися працівнику, якщо він прийняв помилкове рішення. Але як чинити керівнику в такій ситуації? Давайте докладніше розглянемо це питання.
Про що повинен пам’ятати керівник, якщо трапилася подібна неприємна ситуація? Звісно, не піддаватися емоціям і відреагувати на ситуацію конструктивно. З’ясовуючи обставини того, що трапилося, на що слід звернути увагу роботодавцю?
Багато керівників піддаються емоціям і зопалу наказують працівників, та ще й при цьому всіляко дорікають і ставлять під сумнів їхню професійну компетенцію. Щоб не наламати дров, роботодавцям не варто забувати, що співробітник, який припустився серйозної помилки, і без того дорікає собі і звинувачує в тому, що сталося. І якщо людину постійно «тицяти носом» у те, що сталося, ефективного результату це не принесе; навпаки, почуття провини призведе до погіршення якості його роботи.
Можна вчинити значно мудріше. Як саме? Читайте далі.
Якщо ви роботодавець, а ваш співробітник припустився серйозної помилки, дослухайтеся до рекомендацій, викладених нижче. Так ви не лише ефективно усуните наслідки ситуації, а й зробите підлеглого своїм союзником, а не ворогом.
Найкраще призначити особисту зустріч, щоб співробітник мав змогу висловитися в спокійній атмосфері. Говорити в присутності інших працівників аж ніяк не зніме напруги, а лиш посилить її. Проявіть терпіння і вислухайте людину. Поміркуйте спільно над масштабами проблеми, і як її можна вирішити. Чи потрібно керівнику ставити навідні питання? Так, потрібно. Це дасть змогу підштовхнути працівника до розуміння логічності чи алогічності його дій.
Що насправді відрізняє великих керівників від звичайних – це розвинений емоційний інтелект. Такий керівник розуміє, що співробітник припустився серйозної помилки не спеціально, а, значить, варто показати йому, що він не засуджує його, адже помилитися може кожен. Це допоможе зняти тягар провини і повернутися до роботи з усвідомленням того, що тебе почули і зрозуміли.
Якщо керівник пропонує працівнику спільно виробити алгоритм дій, щоб виправити помилку, це продемонструє високий рівень довіри до нього. Важливо також налагодити комунікацію з іншими підлеглими. Наприклад, організувати збори працівників, на яких розібрати ситуацію, яка призвела до серйозної помилки, і дати можливість запропонувати свої ідеї в усуненні наслідків.
Візьміть контроль над процесом усунення наслідків скоєної помилки. Ставтеся до співробітника, як і раніше. Це підніме його моральний дух і дасть змогу викластися на повну, щоб виправити ситуацію. Будьте певні, він не припуститься подібної серйозної помилки в майбутньому.
Для наших Кращих Роботодавців!
Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.
Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!
Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.
Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.