Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації про роботу
    3. Роботодавцю
    4. Корпоративна культура
    5. Співробітник припустився серйозної помилки – як бути роботодавцю?

    Співробітник припустився серйозної помилки – як бути роботодавцю?

    13.01.2021 182
    Співробітник припустився серйозної помилки – як бути роботодавцю?

    Співробітник припустився серйозної помилки – як бути роботодавцю?

    13.01.2021     182

    Напружені сімейні відносини, хронічна втома чи безсоння, інші проблеми із здоров’ям – будь-що з вищепереліченого може стати причиною того, що ваш співробітник може припуститися серйозної помилки на робочому місці. Причому, цей працівник може бути доволі компетентним, високоорганізованим та сумлінним професіоналом, який відпрацював у вашій компанії не один десяток років. Jobs.ua уже писали про те, як поводитися працівнику, якщо він прийняв помилкове рішення. Але як чинити керівнику в такій ситуації? Давайте докладніше розглянемо це питання.

    Порядок дій роботодавця

    Про що повинен пам’ятати керівник, якщо трапилася подібна неприємна ситуація? Звісно, не піддаватися емоціям і відреагувати на ситуацію конструктивно. З’ясовуючи обставини того, що трапилося, на що слід звернути увагу роботодавцю?

    1. В спокійній обстановці з’ясувати деталі ситуації, щоб отримати правдиву картину подій;
    2. Якщо подібні випадки траплялися в минулому, переконатися в тому, що існує ефективний план по усуненню таких помилок;
    3. Поспілкуватися зі співробітником, щоб зрозуміти, чи усвідомлює він наслідки від скоєння серйозної помилки.

    Багато керівників піддаються емоціям і зопалу наказують працівників, та ще й при цьому всіляко дорікають і ставлять під сумнів їхню професійну компетенцію. Щоб не наламати дров, роботодавцям не варто забувати, що співробітник, який припустився серйозної помилки, і без того дорікає собі і звинувачує в тому, що сталося. І якщо людину постійно «тицяти носом» у те, що сталося, ефективного результату це не принесе; навпаки, почуття провини призведе до погіршення якості його роботи.

    Можна вчинити значно мудріше. Як саме? Читайте далі.

    Як керівнику грамотно розв’язати цю складну проблему?

    Якщо ви роботодавець, а ваш співробітник припустився серйозної помилки, дослухайтеся до рекомендацій, викладених нижче. Так ви не лише ефективно усуните наслідки ситуації, а й зробите підлеглого своїм союзником, а не ворогом.

    Спробуйте уважно вислухати і почути працівника.

    Найкраще призначити особисту зустріч, щоб співробітник мав змогу висловитися в спокійній атмосфері. Говорити в присутності інших працівників аж ніяк не зніме напруги, а лиш посилить її. Проявіть терпіння і вислухайте людину. Поміркуйте спільно над масштабами проблеми, і як її можна вирішити. Чи потрібно керівнику ставити навідні питання? Так, потрібно. Це дасть змогу підштовхнути працівника до розуміння логічності чи алогічності його дій.

    Проявіть емпатію.

    Що насправді відрізняє великих керівників від звичайних – це розвинений емоційний інтелект. Такий керівник розуміє, що співробітник припустився серйозної помилки не спеціально, а, значить, варто показати йому, що він не засуджує його, адже помилитися може кожен. Це допоможе зняти тягар провини і повернутися до роботи з усвідомленням того, що тебе почули і зрозуміли.

    Продумайте план та зробіть висновки.

    Якщо керівник пропонує працівнику спільно виробити алгоритм дій, щоб виправити помилку, це продемонструє високий рівень довіри до нього. Важливо також налагодити комунікацію з іншими підлеглими. Наприклад, організувати збори працівників, на яких розібрати ситуацію, яка призвела до серйозної помилки, і дати можливість запропонувати свої ідеї в усуненні наслідків.

    Контроль ситуації.

    Візьміть контроль над процесом усунення наслідків скоєної помилки. Ставтеся до співробітника, як і раніше. Це підніме його моральний дух і дасть змогу викластися на повну, щоб виправити ситуацію. Будьте певні, він не припуститься подібної серйозної помилки в майбутньому.

    Читайте також

    • Держава планує перевчити безробітних на програмістів21 січень, 2021

      Приємні новини для тих громадян, які перебувають на обліку в Державному центрі зайнятості. Як стало відомо Jobs.ua, безробітних українців Міністерство економіки в рамках експерименту вирішили навчати ІТ-спеціальностей.

    • Хороша робота – яка вона?20 січень, 2021

      Навіть найкраща робота може наскучити з часом. Але це цілком очікувано, бо навіть якщо їсти щодня свою улюблену страву, вона швидко набридне. Але одна річ, якщо ви просто втомилися від улюбленої роботи, і зовсім інша річ, якщо вона дійсно погана і не приносить ні матеріального, ні морального задоволення.

    • Успешная карьера: как не помешать самому себе19 січень, 2021

      Самонастрой – важный аспект «моральной составляющей» идущего к цели, человека

    • Чи скасують народні обранці перенесення робочих днів через свята?19 січень, 2021

      Принаймні, у Верховній Раді на днях був зареєстрований відповідний законопроєкт. З проєктом Закону під номером 4597 можна ознайомитися на офіційному вебпорталі Верховної Ради.

    • Рутина на роботі – чи може вона заважати кар’єрі?18 січень, 2021

      Коли ви бачите, що виконання робочих обов’язків вже не так захоплює, як раніше, або взагалі не захоплює, та й на додачу втомлює і дратує, це означає, що ви потрапили в рутину. Чи може вона заважати побудові кар’єрі? Так, може.

    Часто шукають

    ↑ Вгору