UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Корпоративна культура
  5. Співробітник припустився серйозної помилки – як бути роботодавцю?

Співробітник припустився серйозної помилки – як бути роботодавцю?

13.01.2021 738
Співробітник припустився серйозної помилки – як бути роботодавцю?

Співробітник припустився серйозної помилки – як бути роботодавцю?

13.01.2021     738

Напружені сімейні відносини, хронічна втома чи безсоння, інші проблеми із здоров’ям – будь-що з вищепереліченого може стати причиною того, що ваш співробітник може припуститися серйозної помилки на робочому місці. Причому, цей працівник може бути доволі компетентним, високоорганізованим та сумлінним професіоналом, який відпрацював у вашій компанії не один десяток років. Jobs.ua уже писали про те, як поводитися працівнику, якщо він прийняв помилкове рішення. Але як чинити керівнику в такій ситуації? Давайте докладніше розглянемо це питання.

Порядок дій роботодавця

Про що повинен пам’ятати керівник, якщо трапилася подібна неприємна ситуація? Звісно, не піддаватися емоціям і відреагувати на ситуацію конструктивно. З’ясовуючи обставини того, що трапилося, на що слід звернути увагу роботодавцю?

  1. В спокійній обстановці з’ясувати деталі ситуації, щоб отримати правдиву картину подій;
  2. Якщо подібні випадки траплялися в минулому, переконатися в тому, що існує ефективний план по усуненню таких помилок;
  3. Поспілкуватися зі співробітником, щоб зрозуміти, чи усвідомлює він наслідки від скоєння серйозної помилки.

Багато керівників піддаються емоціям і зопалу наказують працівників, та ще й при цьому всіляко дорікають і ставлять під сумнів їхню професійну компетенцію. Щоб не наламати дров, роботодавцям не варто забувати, що співробітник, який припустився серйозної помилки, і без того дорікає собі і звинувачує в тому, що сталося. І якщо людину постійно «тицяти носом» у те, що сталося, ефективного результату це не принесе; навпаки, почуття провини призведе до погіршення якості його роботи.

Можна вчинити значно мудріше. Як саме? Читайте далі.

Як керівнику грамотно розв’язати цю складну проблему?

Якщо ви роботодавець, а ваш співробітник припустився серйозної помилки, дослухайтеся до рекомендацій, викладених нижче. Так ви не лише ефективно усуните наслідки ситуації, а й зробите підлеглого своїм союзником, а не ворогом.

Спробуйте уважно вислухати і почути працівника.

Найкраще призначити особисту зустріч, щоб співробітник мав змогу висловитися в спокійній атмосфері. Говорити в присутності інших працівників аж ніяк не зніме напруги, а лиш посилить її. Проявіть терпіння і вислухайте людину. Поміркуйте спільно над масштабами проблеми, і як її можна вирішити. Чи потрібно керівнику ставити навідні питання? Так, потрібно. Це дасть змогу підштовхнути працівника до розуміння логічності чи алогічності його дій.

Проявіть емпатію.

Що насправді відрізняє великих керівників від звичайних – це розвинений емоційний інтелект. Такий керівник розуміє, що співробітник припустився серйозної помилки не спеціально, а, значить, варто показати йому, що він не засуджує його, адже помилитися може кожен. Це допоможе зняти тягар провини і повернутися до роботи з усвідомленням того, що тебе почули і зрозуміли.

Продумайте план та зробіть висновки.

Якщо керівник пропонує працівнику спільно виробити алгоритм дій, щоб виправити помилку, це продемонструє високий рівень довіри до нього. Важливо також налагодити комунікацію з іншими підлеглими. Наприклад, організувати збори працівників, на яких розібрати ситуацію, яка призвела до серйозної помилки, і дати можливість запропонувати свої ідеї в усуненні наслідків.

Контроль ситуації.

Візьміть контроль над процесом усунення наслідків скоєної помилки. Ставтеся до співробітника, як і раніше. Це підніме його моральний дух і дасть змогу викластися на повну, щоб виправити ситуацію. Будьте певні, він не припуститься подібної серйозної помилки в майбутньому.

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору