Напружені сімейні відносини, хронічна втома чи безсоння, інші проблеми із здоров’ям – будь-що з вищепереліченого може стати причиною того, що ваш співробітник може припуститися серйозної помилки на робочому місці. Причому, цей працівник може бути доволі компетентним, високоорганізованим та сумлінним професіоналом, який відпрацював у вашій компанії не один десяток років. Jobs.ua уже писали про те, як поводитися працівнику, якщо він прийняв помилкове рішення. Але як чинити керівнику в такій ситуації? Давайте докладніше розглянемо це питання.
Про що повинен пам’ятати керівник, якщо трапилася подібна неприємна ситуація? Звісно, не піддаватися емоціям і відреагувати на ситуацію конструктивно. З’ясовуючи обставини того, що трапилося, на що слід звернути увагу роботодавцю?
Багато керівників піддаються емоціям і зопалу наказують працівників, та ще й при цьому всіляко дорікають і ставлять під сумнів їхню професійну компетенцію. Щоб не наламати дров, роботодавцям не варто забувати, що співробітник, який припустився серйозної помилки, і без того дорікає собі і звинувачує в тому, що сталося. І якщо людину постійно «тицяти носом» у те, що сталося, ефективного результату це не принесе; навпаки, почуття провини призведе до погіршення якості його роботи.
Можна вчинити значно мудріше. Як саме? Читайте далі.
Якщо ви роботодавець, а ваш співробітник припустився серйозної помилки, дослухайтеся до рекомендацій, викладених нижче. Так ви не лише ефективно усуните наслідки ситуації, а й зробите підлеглого своїм союзником, а не ворогом.
Найкраще призначити особисту зустріч, щоб співробітник мав змогу висловитися в спокійній атмосфері. Говорити в присутності інших працівників аж ніяк не зніме напруги, а лиш посилить її. Проявіть терпіння і вислухайте людину. Поміркуйте спільно над масштабами проблеми, і як її можна вирішити. Чи потрібно керівнику ставити навідні питання? Так, потрібно. Це дасть змогу підштовхнути працівника до розуміння логічності чи алогічності його дій.
Що насправді відрізняє великих керівників від звичайних – це розвинений емоційний інтелект. Такий керівник розуміє, що співробітник припустився серйозної помилки не спеціально, а, значить, варто показати йому, що він не засуджує його, адже помилитися може кожен. Це допоможе зняти тягар провини і повернутися до роботи з усвідомленням того, що тебе почули і зрозуміли.
Якщо керівник пропонує працівнику спільно виробити алгоритм дій, щоб виправити помилку, це продемонструє високий рівень довіри до нього. Важливо також налагодити комунікацію з іншими підлеглими. Наприклад, організувати збори працівників, на яких розібрати ситуацію, яка призвела до серйозної помилки, і дати можливість запропонувати свої ідеї в усуненні наслідків.
Візьміть контроль над процесом усунення наслідків скоєної помилки. Ставтеся до співробітника, як і раніше. Це підніме його моральний дух і дасть змогу викластися на повну, щоб виправити ситуацію. Будьте певні, він не припуститься подібної серйозної помилки в майбутньому.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.