RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Корпоративная культура
  5. Стоп-фрази, які краще не говорити в перший день на новій роботі

Стоп-фрази, які краще не говорити в перший день на новій роботі

22.08.2022 527
Стоп-фрази, які краще не говорити в перший день на новій роботі

Стоп-фрази, які краще не говорити в перший день на новій роботі

22.08.2022     527

Отримали нову роботу? Чудово. Давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua, які фрази краще не вживати в свій перший день у новому колективі.

Перший день – великий стрес

Перший день на новій роботі сам по собі є великим стресом, тому навіть справжні профі можуть допускатися банальних помилок. І одна з них – говорити ті фрази, яких краще уникнути в перший день у новому колективі. Чому краще їх уникати? Тому що ви новачок, і такі фрази можуть сприйняти зовсім не так, як би вам хотілося.

Які це фрази? Розглянемо найтиповіші.

«А ось я на минулій роботі…»

Можна й без «я», але обов’язково згадка про минулу роботу. Мовляв, на минулій роботі були такі-то порядки, а тут такі і т.д. Це все одно, що розповідати теперішній дівчині чи хлопцю про своїх колишніх. Це не лише ознака поганого тону, це свідчить про нерозуміння людиною тих речей, які можна або не можна говорити в перший день на новій роботі. Підкреслюємо, саме в перший день, бо коли освоїтеся в новому колективі, можна буде проводити паралелі із колишньою роботою.

Те саме стосується правил роботи в новій компанії. Можливо, ви сходу побачите, що можна покращити, але в перший день краще не піднімати цю тему. Чи не краще дати собі трохи часу – наприклад, тиждень – добре все обдумати, а тоді пропонувати зміни та нововведення? Безсумнівно, це оптимальний варіант.

«Маю пропозицію, як покращити нашу роботу!»

Такий ентузіазм, до слова, спостерігається не лише в новачків, які тільки закінчили університет і намагаються показати, які вони суперові спеціалісти. Ясна річ, що кожен новий працівник буде не проти виділитися в перший день, і все ж краще притримати коней. Тим паче, рекомендації від новачка можуть виявитися або наївними, або навіть зайвими. Адже всієї ситуації в компанії чи у конкретному відділі новачок ще не знає, і довідається про це лише згодом.

Тому все робимо за порядком: спершу завойовуємо авторитет до себе і повагу, а тоді вже вносимо пропозиції. Це найкраща стратегія, яка обов’язково принесе свої плоди, тільки трохи згодом.

«Вибачте, я запізнився…»

Вимовляти ці слова в перший день на новій роботі – поганий знак насправді. Не лише керівник насторожиться, почувши таку фразу від новачка. Колеги теж можуть вирішити, що ви не дружите з пунктуальністю від слова «зовсім». Звичайно, може трапитися все що завгодно, і новачок запізниться не зі своєї вини. Але в такій прикрій ситуації краще одразу пояснити і колегам, і начальнику, що випадок непередбачуваний і складний. Банальне «проспав» не підійде.

«Давайте я допоможу вам…»

А після цих слів – власне, сама пропозиція: допоможу віднести документи, надрукую за вас цей договір тощо. Не поспішайте «взвалювати» собі на плечі чужу роботу. Не зогледитеся, як це стане вашим щоденним клопотом. А дехто з колег і взагалі почнуть вас безсовісно використовувати. А чому б і ні, якщо людина сама проситься.

І взагалі, в перший день на новій роботі краще менше говорити і більше стежити за своїми словами та вчинками. Це безпрограшний варіант.

Читайте также

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 Февраль, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 Февраль, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 Февраль, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 Февраль, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 Февраль, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.


↑ Наверх