RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. На работе
  5. Страдают ли депрессией сотрудники отдела кадров?

Страдают ли депрессией сотрудники отдела кадров?

16.06.2011 525

И эти их функции очень важны для предприятия, ведь любой работник, впавший в депрессию, естественно, теряет всякое желание работать, и, соответственно, продуктивность его работы резко падает.

Однако, сами сотрудники отдела по работе  с персоналом также могут потерять интерес к работе и заработать депрессию. Так как самим себя «спасать» очень сложно, то нужно постараться оказать им помощь в нужный момент от коллектива. Так как и они помогают нам, так же и мы должны помочь им.

Так как же помочь сотруднику в нужную минуту и предупредить  возникновение депрессивного состояния?

Во-первых, если человек начинает впадать в уныние, то первую очередь он сам себе должен в этом признаться, так будет проще решить проблему. После признания того факта, что человеку нужна помощь нужно понять, в чем кроется корень его проблемы? Почему его состояние близко к депрессии? По данным статистики чаще всего такое происходит, когда на работника наваливается слишком много дел, приходится перерабатывать сверхурочно. Другими причинами подобных состояний могут быть плохие взаимоотношения с коллегами или начальство или ощущение своей ненужности и бесполезности.

Если Вы чувствуете, что ваш рабочий настрой пропал, и Вы пребываете не в очень хорошем моральном состоянии, то об этом нужно обязательно разговаривать. Ни в коем случае нельзя держать свои проблемы в себе и пытаться справиться со всем самостоятельно - обычно от этого настроение только ухудшается. Возможно, выговорившись, Вы почувствуете облегчение.


Читайте также

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 Февраль, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 Февраль, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 Февраль, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 Февраль, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 Февраль, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.


↑ Наверх