Співбесіда чи інтерв’ю - серйозний етап підбору спеціаліста в компанію. До нього HR готується досить ретельно: відбирає відповідних вакансії претендентів, вивчає їх професійний досвід, готує сценарій ділової зустрічі. Загалом інтерв’ю проводиться у вільній формі та тільки менеджер з персоналу формує його сценарій. Дуже часто HR-ри запозичують важливі елементи та методи проведення співбесіди з досвіду колег інших країн. Саме про світові методики проведення співбесід сьогодні й піде розмова.
Існує декілька ефективних світових методик проведення співбесіди, які були визнані багатьма менеджерами з персоналу як робочі.
Британський метод співбесіди формується на основі особистої бесіди з кандидатом на відкриту вакансію кадрової комісії. Інтерв’ювери цікавляться біографією; місцем, де було отримано освіту, традиціями сім’ї та зацікавленостями кандидата. В центрі методу покладається соціальний аспект спеціаліста.
Німецький метод більш практичний. Перед тим, як здобувач відвідає співбесіду, він заздалегідь готує всі необхідні документи, які підтверджують його професійний досвід. Сюди відносяться портфоліо, рекомендаційні листи, характеристики та інші документи від минулих роботодавців, керівників. Саме ці документи є запорукою професійної компетентності пошуковця.
Американський метод співбесіди націлений на перевірку інтелектуальних, творчих, психологічних здібностей здобувача. Майже завжди роботодавці пропонують здобувачам проходження певних комп’ютерних тестувань, а також спостерігають за кандидатами в неформальній обстановці. Для цього спеціаліста можуть запрошувати на нестандартну ділову зустріч: ланч, презентацію тощо.
Китайський метод співбесід полягає на попередніх письмових еказменах з давніми традиціями. Здобувачам можуть запропонувати написати ряд коротких творів, які допоможуть розкрити знання здобувача з класики, історії, грамотності написання. І по результатах такого екзамену спеціаліста запрошують на співбесіду.
Зараз дуже рідко зустрінеш застосування однієї з цих методик в чистому вигляді. Частіше їх змішують для того, щоб отримати більш цілісну картину та оцінку спеціалісту. А які методики зі зазначених сподобались вам?
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.
Люди схильні плутати бодігардів і охоронців, ставлячи між ними знак рівності. Проте це не так, охоронець не завжди надає клієнту послуги фізичного захисту.