Атмосфера – одна з головних складових у робочому процесі, що здатна суттєво впливати на його ефективність. Тому, й одним з показників вдалого керівництва, завжди є вміння створювати необхідну для повноцінної праці підлеглих, атмосферу на робочому місці.
Але, інколи не достатньо залишатися цілком демократичним керівником, що користується справжнім авторитетом серед підлеглого колективу. Jobs.ua нагадує про «маленькі своєчасні пустощі», звичайно такі, що не здатні заважати роботі, будуть тільки до речі та знайдуть відповідь у настрої працівників, що однозначно позитивно вплине й на результат колективної роботи.
Напередодні новорічних свят, оминати в офісі святкову різдвяну атмосферу, що вже й так панує скрізь, справжній «злочин». Крім того, доречна та розумна «святковість», що буде супроводжувати працівників в очікуванні вихідних днів стане додатковим мотиватором для створення гарного робочого настроюю та до нових звершень.
Звичайно з такою «святковістю» треба не перебільшувати та не починати святкувати занадто заздалегідь, але деякі елементи довгоочікуваних свят стануть доречними.
Розпочати створення такої атмосфери можна з того, що дозволити музичний фон, зокрема транслювати в офісі відомі саме новорічні композиції. Контролювати репертуар та гучність звуку все ж таки доведеться, але фон, створений такою різдвяною музикою буде доволі гармонійним.
«Новорічне вбрання» офісу також не зайвий крок у створенні святкової атмосфери. Це зовсім не означає, що ваш офіс потребує що однієї зрубаної ялинки, достатньо буде гірлянд, новорічних куль та іншої атрибутики свята. У деяких випадках, креативні колективи наряджають «ялинкою» ті рослини, що й так знаходяться в офісі та мають належний розмір. В інтернеті можна знайти чимало фотографій «новорічних» пальм чи інших, зовсім не різдвяних рослин.
З-під такої ялинки непогано й отримувати подарунки, які можливо ваше керівництво підготувало робітникам. До речі, цього року, майже половина роботодавців. Що прийняли участь в опитуванні щодо подарунків підлеглим, зізналися, що планують грошові та інші бонуси для власних найманих робітників.
Святковий одяг, смачні додатки до «чаю-кави» ті самі, «класичні» мандарини та цукерки, що створюють святковий настрій, все це також, може стати доповненням до справжньої різдвяної атмосфери на робочих місцях. Погодьтеся, що у такий спосіб «доробити» рік набагато приємніше. До того ж, радісні працівники, однозначно, зможуть порадувати й роботодавця своїми результатами наприкінці року.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.