Атмосфера – одна з головних складових у робочому процесі, що здатна суттєво впливати на його ефективність. Тому, й одним з показників вдалого керівництва, завжди є вміння створювати необхідну для повноцінної праці підлеглих, атмосферу на робочому місці.
Але, інколи не достатньо залишатися цілком демократичним керівником, що користується справжнім авторитетом серед підлеглого колективу. Jobs.ua нагадує про «маленькі своєчасні пустощі», звичайно такі, що не здатні заважати роботі, будуть тільки до речі та знайдуть відповідь у настрої працівників, що однозначно позитивно вплине й на результат колективної роботи.
Напередодні новорічних свят, оминати в офісі святкову різдвяну атмосферу, що вже й так панує скрізь, справжній «злочин». Крім того, доречна та розумна «святковість», що буде супроводжувати працівників в очікуванні вихідних днів стане додатковим мотиватором для створення гарного робочого настроюю та до нових звершень.
Звичайно з такою «святковістю» треба не перебільшувати та не починати святкувати занадто заздалегідь, але деякі елементи довгоочікуваних свят стануть доречними.
Розпочати створення такої атмосфери можна з того, що дозволити музичний фон, зокрема транслювати в офісі відомі саме новорічні композиції. Контролювати репертуар та гучність звуку все ж таки доведеться, але фон, створений такою різдвяною музикою буде доволі гармонійним.
«Новорічне вбрання» офісу також не зайвий крок у створенні святкової атмосфери. Це зовсім не означає, що ваш офіс потребує що однієї зрубаної ялинки, достатньо буде гірлянд, новорічних куль та іншої атрибутики свята. У деяких випадках, креативні колективи наряджають «ялинкою» ті рослини, що й так знаходяться в офісі та мають належний розмір. В інтернеті можна знайти чимало фотографій «новорічних» пальм чи інших, зовсім не різдвяних рослин.
З-під такої ялинки непогано й отримувати подарунки, які можливо ваше керівництво підготувало робітникам. До речі, цього року, майже половина роботодавців. Що прийняли участь в опитуванні щодо подарунків підлеглим, зізналися, що планують грошові та інші бонуси для власних найманих робітників.
Святковий одяг, смачні додатки до «чаю-кави» ті самі, «класичні» мандарини та цукерки, що створюють святковий настрій, все це також, може стати доповненням до справжньої різдвяної атмосфери на робочих місцях. Погодьтеся, що у такий спосіб «доробити» рік набагато приємніше. До того ж, радісні працівники, однозначно, зможуть порадувати й роботодавця своїми результатами наприкінці року.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?