Jobs.ua узнал, то опросы, проведенные среди коллективов украинских IT компаний показали. Что большинство сотрудников считают недостаточным проведение администрацией всего одного корпоратива в год.
По мнению сотрудников, неформальное общение помогает людям сблизиться и лучше узнать друг друга, что положительно отзывается на процессе и результатах командной работы – основного принципа выполнения заказов на «айтишных галерах».
Также считает и большинство успешных европейских компаний, используя для неформального общения сотрудников различные виды тимбилдинга. Руководства компаний не раз отмечали существенное улучшение «внутренних коммуникаций» и единение коллектива, регулярно общающегося вне рамок общей работы.
А, в больших компаниях, набирающих персонал для проектов в течение всего года, такие мероприятия помогают регулярно прибывающим новичкам быстрее освоиться в новой обстановке.
Фактом является и то, что компании, которые проводят несколько тимбилдинговых и два корпоративных мероприятия в году, имеют стабильно высокие показатели в успехах своей финансовой деятельности.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.
Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.