Чтобы переговоры с иностранными партнерами прошли успешно, нужно знать и уважать национальные традиции. В том числе и традиции делового этикета. Приветствие. В Германии, Италии, Франции, США приняты рукопожатия. Однако французам будет непонятно наше крепкое русское рукопожатие – с ними надо здороваться, пожимая руку несильно. А итальянцы вполне могут дополнить рукопожатие объятием. Обнимаются при встрече также арабы и латиноамериканцы. Зато в Японии вообще не принято дотрагиваться до собеседника, там приветствуют друг друга поклонами.
Беседа. У каждого человека есть свое личное пространство. Важный момент при ведении деловых международных переговоров – положение собеседников относительно друг друга. Американцы предпочитают беседовать, находясь на расстоянии не менее 60–70 см. Европейцы более лояльны к вторжению в свое личное пространство: в большинстве стран допустимо приближаться на
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».