UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Це важливо знати кожному
  5. Учимся уважать чужие традиции

Учимся уважать чужие традиции

30.01.2008 1757

Чтобы переговоры с иностранными партнерами прошли успешно, нужно знать и уважать национальные традиции. В том числе и традиции делового этикета. Приветствие. В Германии, Италии, Франции, США приняты рукопожатия. Однако французам будет непонятно наше крепкое русское рукопожатие – с ними надо здороваться, пожимая руку несильно. А итальянцы вполне могут дополнить рукопожатие объятием. Обнимаются при встрече также арабы и латиноамериканцы. Зато в Японии вообще не принято дотрагиваться до собеседника, там приветствуют друг друга поклонами.

Беседа. У каждого человека есть свое личное пространство. Важный момент при ведении деловых международных переговоров – положение собеседников относительно друг друга. Американцы предпочитают беседовать, находясь на расстоянии не менее 60–70 см. Европейцы более лояльны к вторжению в свое личное пространство: в большинстве стран допустимо приближаться на 30 см. Исключение – британцы, которые дистанцируются на 24 дюйма (60 см). На таком же расстоянии стоит беседовать с корейскими и китайскими партнерами. А от японцев надо держаться еще дальше – примерно в метре. Представители Ближнего Востока, напротив, могут посчитать слишком удаленного партнера подозрительным (там вполне нормально разговаривать друг с другом на расстоянии 20 см).

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору