Правительство максимально упрощает условия предоставления жилищных субсидий, чтобы сделать этот процесс удобным для людей.
Об этом вице-премьер-министр – министр социальной политики Украины Сергей Тигипко заявил во время селекторного совещания, передает пресс-служба Минсоцполитики.
Участники совещания обсуждали пути дальнейшего упрощения порядка предоставления субсидий и ликвидации очередей при приеме заявлений.
Тигипко отметил, что в октябре за субсидиями обратилось 470 тыс. семей или почти в 10 раз больше, чем в сентябре, что связано с началом отопительного сезона. Это ставит перед органами социальной защиты населения задачу ускорить обработку заявлений, не создавая неудобств для людей. В частности, увеличивается время приема заявлений, сотрудники соцзащиты работают в выходные.
Чиновник сказал, что по сравнению с прошлым годом количество получателей субсидий увеличилось почти вдвое – с 467 тыс. до 823 тыс. семей. Таким образом, субсидии теперь получают около 6% украинских семей.
Тигипко обратился к участникам совещания с требованием принять немедленные меры для ликвидации очередей. При этом констатировал отсутствие системных проблем, которые могли бы помешать процессу назначения субсидий.
"Министерство социальной политики будет держать вопрос субсидий на контроле и дальше упрощать механизм их предоставления. В частности, в ближайшее время будет упрощен предоставления субсидий одиноким людям", – отметил чиновник.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.