Роботодавці вже давно розкрили секрет того, якому єдиному критерію віддають перевагу на співбесідах - комунікація. До речі, саме від успішного спілкування на самій співбесіді залежить результат і рішення роботодавця. Чому ж комунікації роботодавці відводять таку увагу на співбесіді та яку саме вона відіграє роль у професійній діяльності? Дізнайтеся в цій статті.
Що не кажіть, а навіть в наш час інформаційного століття та технологічних відкриттів все так само важливу роль грає спілкування. Саме воно є найголовнішим та найважливішим умінням самореалізувати себе, розкрити, стати зрозумілим перед слухачами. Робочий колектив в цьому не є винятком, а, навіть, навпаки тренажер для вдосконалення цього уміння. Багато хто з менеджерів з персоналу та роботодавців це також підтверджують, вважають, що від комунікацій в підсумку залежить навіть ваша заробітня плата.
Отже, уявімо, що ви прийшли працевлаштовуватися на роботу. Співбесіда проходить бездоганно, але в кінці роботодавець запрошує вас на заробітню плату меншу, ніж ви очікували. У вас є декілька виходів із ситуації: ви можете погодитись і кожен день відчувати дискомфорт з цього приводу; можете відмовитись і шукати інше робоче місце, яке за умовами вам буде підходити менше і корити себе за те, що не погодилися на запропоноване; можете запропонувати роботодавцю свій розмір заробітньої плати, обгрунтувавши свій запит. Якщо в перших двох випадках у вас не буде вибору, то останній надає вам не тільки можливість впливати на перебіг співбесіди, а й можливість покращити свою впевненість на рівень комунікації. Можливо, ви перешагуєте повз свою сором’язливість, та отримуєте набагато більше. Отже з самого першого дня працевлаштування ваша заробітня плата залежить від уміння спілкуватися та знаходити мову з іншими.
Заробітня плата також залежить від ваших комунікацій всередині колективу. Перед вами стоїть важливе завадання, яке вам надано вирішувати колективно. Всі співробітники різні за характером та способом рішення завдань. Уявіть, як важко буде вирішувати те чи інше завдання колективно без спілкування чи пошуку загального консенсусу. Можна витрачати час на доведення власної думки, чи вибору кращього колективного рішення, та пам’ятайте тільки компроміс дасть змогу вирішити завдання якомога швидко та найкраще.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.