Роботодавці вже давно розкрили секрет того, якому єдиному критерію віддають перевагу на співбесідах - комунікація. До речі, саме від успішного спілкування на самій співбесіді залежить результат і рішення роботодавця. Чому ж комунікації роботодавці відводять таку увагу на співбесіді та яку саме вона відіграє роль у професійній діяльності? Дізнайтеся в цій статті.
Що не кажіть, а навіть в наш час інформаційного століття та технологічних відкриттів все так само важливу роль грає спілкування. Саме воно є найголовнішим та найважливішим умінням самореалізувати себе, розкрити, стати зрозумілим перед слухачами. Робочий колектив в цьому не є винятком, а, навіть, навпаки тренажер для вдосконалення цього уміння. Багато хто з менеджерів з персоналу та роботодавців це також підтверджують, вважають, що від комунікацій в підсумку залежить навіть ваша заробітня плата.
Отже, уявімо, що ви прийшли працевлаштовуватися на роботу. Співбесіда проходить бездоганно, але в кінці роботодавець запрошує вас на заробітню плату меншу, ніж ви очікували. У вас є декілька виходів із ситуації: ви можете погодитись і кожен день відчувати дискомфорт з цього приводу; можете відмовитись і шукати інше робоче місце, яке за умовами вам буде підходити менше і корити себе за те, що не погодилися на запропоноване; можете запропонувати роботодавцю свій розмір заробітньої плати, обгрунтувавши свій запит. Якщо в перших двох випадках у вас не буде вибору, то останній надає вам не тільки можливість впливати на перебіг співбесіди, а й можливість покращити свою впевненість на рівень комунікації. Можливо, ви перешагуєте повз свою сором’язливість, та отримуєте набагато більше. Отже з самого першого дня працевлаштування ваша заробітня плата залежить від уміння спілкуватися та знаходити мову з іншими.
Заробітня плата також залежить від ваших комунікацій всередині колективу. Перед вами стоїть важливе завадання, яке вам надано вирішувати колективно. Всі співробітники різні за характером та способом рішення завдань. Уявіть, як важко буде вирішувати те чи інше завдання колективно без спілкування чи пошуку загального консенсусу. Можна витрачати час на доведення власної думки, чи вибору кращього колективного рішення, та пам’ятайте тільки компроміс дасть змогу вирішити завдання якомога швидко та найкраще.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».