Роботодавці вже давно розкрили секрет того, якому єдиному критерію віддають перевагу на співбесідах - комунікація. До речі, саме від успішного спілкування на самій співбесіді залежить результат і рішення роботодавця. Чому ж комунікації роботодавці відводять таку увагу на співбесіді та яку саме вона відіграє роль у професійній діяльності? Дізнайтеся в цій статті.
Що не кажіть, а навіть в наш час інформаційного століття та технологічних відкриттів все так само важливу роль грає спілкування. Саме воно є найголовнішим та найважливішим умінням самореалізувати себе, розкрити, стати зрозумілим перед слухачами. Робочий колектив в цьому не є винятком, а, навіть, навпаки тренажер для вдосконалення цього уміння. Багато хто з менеджерів з персоналу та роботодавців це також підтверджують, вважають, що від комунікацій в підсумку залежить навіть ваша заробітня плата.
Отже, уявімо, що ви прийшли працевлаштовуватися на роботу. Співбесіда проходить бездоганно, але в кінці роботодавець запрошує вас на заробітню плату меншу, ніж ви очікували. У вас є декілька виходів із ситуації: ви можете погодитись і кожен день відчувати дискомфорт з цього приводу; можете відмовитись і шукати інше робоче місце, яке за умовами вам буде підходити менше і корити себе за те, що не погодилися на запропоноване; можете запропонувати роботодавцю свій розмір заробітньої плати, обгрунтувавши свій запит. Якщо в перших двох випадках у вас не буде вибору, то останній надає вам не тільки можливість впливати на перебіг співбесіди, а й можливість покращити свою впевненість на рівень комунікації. Можливо, ви перешагуєте повз свою сором’язливість, та отримуєте набагато більше. Отже з самого першого дня працевлаштування ваша заробітня плата залежить від уміння спілкуватися та знаходити мову з іншими.
Заробітня плата також залежить від ваших комунікацій всередині колективу. Перед вами стоїть важливе завадання, яке вам надано вирішувати колективно. Всі співробітники різні за характером та способом рішення завдань. Уявіть, як важко буде вирішувати те чи інше завдання колективно без спілкування чи пошуку загального консенсусу. Можна витрачати час на доведення власної думки, чи вибору кращього колективного рішення, та пам’ятайте тільки компроміс дасть змогу вирішити завдання якомога швидко та найкраще.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?