RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Мотивация сотрудников
  5. "Віддалені" коронавірусом: як "все це" працює

"Віддалені" коронавірусом: як "все це" працює

21.03.2020 570Автор: Олександр Мавлідінов
"Віддалені" коронавірусом: як "все це" працює

"Віддалені" коронавірусом: як "все це" працює

21.03.2020     570Автор: 

Якщо, в Сполучених Штатах – це вже давно нормальна практика, в Україні, офісні робітники, що вже давно задивлялися на віддалену роботу, тільки зараз отримали вимушену можливість пірнути у повний спектр «плюсів» та «мінусів» фрілансу.

Jobs.ua вже не раз розповідав про низку перешкод та переваг, що є супутниками «роботи на дому». Тому сьогодні лише конкретні поради щодо ефективної праці в таких умовах й рекомендації керівникам, що можуть допомогти в організації належного контролю за «далекими» підлеглими.

До речі, трохи історії, а саме про те, що вперше, дистанційна робота була ініційована в штаті Каліфорнія ще у 1972 році. Ця ініціатива була підтримана державою, як спосіб вирішення транспортних проблем конкретних містечок. Підтримка виявилася настільки потужною, що були прийняті відповідні поправки до законів й наразі, ви можете задекларувати частину свого житла, як офісне приміщення щоб знизити тим самим податкове навантаження на себе чи на свій бізнес. Нагадуємо, що все це в Америці)

Тож, діставши бажану віддалену роботу, сучасні працівники мають звернути увагу наявність чималої кількості спокус та на вплив домашніх звичок.

По-перше, ваше «втомлене» офісом та нервовістю ситуації тіло постійно вимагатиме відпочинку, їжі або ще чого-небудь. Звичка відноситися до перебування вдома, як до «приватного часу», а не як до роботи, швидко проявиться й буде загрожувати результативності праці, вже с перших годин. Де-які психологи порівнюють цей стан із цукрової залежністю, а це, до речі, без п’яти хвилин статус «наркотичної залежності».

Гарні новини в тому, що це можна «пережити», й такі вагання самі зникають. Головне, не згаяти час та не накопичити роботи забагато, отримавши ще й стрес від необхідності «наздоганяти» план.

Для цього:

  • організуйте собі можливий робочий простір й створіть робочий графік, якого будете дотримуватися;
  • одягайтеся не так як вдома:можливо це буде не офісний костюм, але точно ніяких халатів, зручних піжам або домашніх спортивних костюмів, одяг має заважати бажанню "прилягти на хвилиночку";
  • напрацюйте власний та жорсткий тайм-менеджмент: складайте списки завдань із чітким кінцевим часом їхнього виконання та кожного дня його повторюйте;
  • взаємодійте з іншими людьми максимально «наживо» (краще телефоном), отримуючи емоції та беручи «вголос» зобов'язання на себе;
  • наполягайте на одній (на кілька днів) голосовій або відео зустрічі між колегами та керівництвом, щоб не втрачати «живе спілкування»;
  • робочий розклад, що презентований на загальний огляд, допоможе з тим, щоб оточуючі вас не відволікали, це попередить проблему коли близьких стає «надто багато» навколо вас та вашої праці.

Якщо, ви керівник, що керує персоналом віддалено, пам'ятайте, що дистанційна робота вимагає високого рівня особистої мотивації співробітників. Не слід очікувати від співробітників занадто високої відповідальності. Оскільки вони люди та багато з них вперше зіткнулися з віддаленою роботою, від вас очікуються розуміння та правильний контроль.

Для цього:

  • здійснюйте щоденні ранкові координації, краще групові, де працівники відчуватимуть себе частиною команди: аудіо чи відео трансляції по 15 хвилин максимум – найкращий варіант;
  • встановіть квоти роботи на тиждень й отримайте згоду на її виконання від кожного співробітника;
  • впроваджуйте щоденний план та звіт щодо зробленого, наприклад увечері;
  • не пропускайте, випадків неналежного виконання роботи та спілкуйтеся зі співробітником, особисто, без свідків.

Контроль може бути або поганий, або хороший.

До хорошого можна віднести:

  • наявність зрозумілих й грамотних завдань;
  • скоординовані розклади;
  • дотримання термінів всіма учасниками робочого процесу;
  • підтримка співробітників, у разі виникнення в них труднощів.

Хороший контроль, завжди виграє та разом з керівництвом, у такому разі, виграють й підлеглі.

Віддаленої роботи не треба боятися. Її треба виконувати під своїм власним контролем.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх