Якщо, в Сполучених Штатах – це вже давно нормальна практика, в Україні, офісні робітники, що вже давно задивлялися на віддалену роботу, тільки зараз отримали вимушену можливість пірнути у повний спектр «плюсів» та «мінусів» фрілансу.
Jobs.ua вже не раз розповідав про низку перешкод та переваг, що є супутниками «роботи на дому». Тому сьогодні лише конкретні поради щодо ефективної праці в таких умовах й рекомендації керівникам, що можуть допомогти в організації належного контролю за «далекими» підлеглими.
До речі, трохи історії, а саме про те, що вперше, дистанційна робота була ініційована в штаті Каліфорнія ще у 1972 році. Ця ініціатива була підтримана державою, як спосіб вирішення транспортних проблем конкретних містечок. Підтримка виявилася настільки потужною, що були прийняті відповідні поправки до законів й наразі, ви можете задекларувати частину свого житла, як офісне приміщення щоб знизити тим самим податкове навантаження на себе чи на свій бізнес. Нагадуємо, що все це в Америці)
Тож, діставши бажану віддалену роботу, сучасні працівники мають звернути увагу наявність чималої кількості спокус та на вплив домашніх звичок.
По-перше, ваше «втомлене» офісом та нервовістю ситуації тіло постійно вимагатиме відпочинку, їжі або ще чого-небудь. Звичка відноситися до перебування вдома, як до «приватного часу», а не як до роботи, швидко проявиться й буде загрожувати результативності праці, вже с перших годин. Де-які психологи порівнюють цей стан із цукрової залежністю, а це, до речі, без п’яти хвилин статус «наркотичної залежності».
Гарні новини в тому, що це можна «пережити», й такі вагання самі зникають. Головне, не згаяти час та не накопичити роботи забагато, отримавши ще й стрес від необхідності «наздоганяти» план.
Для цього:
Якщо, ви керівник, що керує персоналом віддалено, пам'ятайте, що дистанційна робота вимагає високого рівня особистої мотивації співробітників. Не слід очікувати від співробітників занадто високої відповідальності. Оскільки вони люди та багато з них вперше зіткнулися з віддаленою роботою, від вас очікуються розуміння та правильний контроль.
Для цього:
Контроль може бути або поганий, або хороший.
До хорошого можна віднести:
Хороший контроль, завжди виграє та разом з керівництвом, у такому разі, виграють й підлеглі.
Віддаленої роботи не треба боятися. Її треба виконувати під своїм власним контролем.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».