Якщо, в Сполучених Штатах – це вже давно нормальна практика, в Україні, офісні робітники, що вже давно задивлялися на віддалену роботу, тільки зараз отримали вимушену можливість пірнути у повний спектр «плюсів» та «мінусів» фрілансу.
Jobs.ua вже не раз розповідав про низку перешкод та переваг, що є супутниками «роботи на дому». Тому сьогодні лише конкретні поради щодо ефективної праці в таких умовах й рекомендації керівникам, що можуть допомогти в організації належного контролю за «далекими» підлеглими.
До речі, трохи історії, а саме про те, що вперше, дистанційна робота була ініційована в штаті Каліфорнія ще у 1972 році. Ця ініціатива була підтримана державою, як спосіб вирішення транспортних проблем конкретних містечок. Підтримка виявилася настільки потужною, що були прийняті відповідні поправки до законів й наразі, ви можете задекларувати частину свого житла, як офісне приміщення щоб знизити тим самим податкове навантаження на себе чи на свій бізнес. Нагадуємо, що все це в Америці)
Тож, діставши бажану віддалену роботу, сучасні працівники мають звернути увагу наявність чималої кількості спокус та на вплив домашніх звичок.
По-перше, ваше «втомлене» офісом та нервовістю ситуації тіло постійно вимагатиме відпочинку, їжі або ще чого-небудь. Звичка відноситися до перебування вдома, як до «приватного часу», а не як до роботи, швидко проявиться й буде загрожувати результативності праці, вже с перших годин. Де-які психологи порівнюють цей стан із цукрової залежністю, а це, до речі, без п’яти хвилин статус «наркотичної залежності».
Гарні новини в тому, що це можна «пережити», й такі вагання самі зникають. Головне, не згаяти час та не накопичити роботи забагато, отримавши ще й стрес від необхідності «наздоганяти» план.
Для цього:
Якщо, ви керівник, що керує персоналом віддалено, пам'ятайте, що дистанційна робота вимагає високого рівня особистої мотивації співробітників. Не слід очікувати від співробітників занадто високої відповідальності. Оскільки вони люди та багато з них вперше зіткнулися з віддаленою роботою, від вас очікуються розуміння та правильний контроль.
Для цього:
Контроль може бути або поганий, або хороший.
До хорошого можна віднести:
Хороший контроль, завжди виграє та разом з керівництвом, у такому разі, виграють й підлеглі.
Віддаленої роботи не треба боятися. Її треба виконувати під своїм власним контролем.
Історія знає випадки, коли люди досягали успіху в зрілому віці. Звичайно, мало кому хочеться чекати кілька десятиліть, перш ніж прийде визнання. В цій статті мотивуємо вас не здаватися, бо успіх любить, зокрема, навідатися й після 40 років.
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.