Тот, кто делает звонок первым, называет свои имя, фамилию и фирму (отчество и должность можно опустить). Тот, кому звонят, представляется вторым. Собеседники могут уточнить, как им следует называть друг друга: просто по имени, “господин Петров” или “Татьяна Сергеевна”.
Продолжительность. По европейскому этикету, разговор по телефону не должен продолжаться более 5 минут. Если вам требуется больше времени, оговорите этот момент в самом начале разговора. Чтобы сэкономить время, вопросы надо задавать так, чтобы предполагаемые ответы на них звучали однозначно (“да”, “нет”, “подумаю”).
Ожидание. Если звонок застал вас за неотложным делом, извинитесь перед собеседником и попросите его подождать. Однако время ожидания не должно превышать минуты. Если понимаете, что в течение этого времени не сможете ответить, запишите контактный номер и, завершив свое дело, сразу же перезвоните. Если, позвонив, вы услышали, что нужного человека нет на месте, не спрашивайте, где он в данный момент находится. Если вы оставили секретарю свой телефон, не звоните во второй раз.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.