Вважаєте себе талановитим і далекоглядним керівником? Тоді перевірте себе, чи не припускаєтеся ви помилок в управлінні, наведених нижче.
Для досягнення успіху недостатньо найняти на роботу талановитих і амбітних працівників. Потрібно ще навчитися грамотно керувати їхньою діяльністю. Але це не означає, що ви повинні давати їм тільки готові рішення. Це не лише пригнічуватиме їхню ініціативу, а й мотивуватиме найбільш талановитих з них шукати нове місце роботи. А менш ініціативні звикнуть до того, що на всі їхні питання і проблеми ви даватимете готові інструкції до виконання. Виникає питання – як тоді поводитися керівнику?
Введіть в практику наступну модель поведінки. Кожного разу, коли підлеглі звертатимуться до вас зі своєю проблемою, ставте їм зустрічні питання: «А як ти вважаєш?.. Як би ти вчинив/вчинила в цій ситуації?» Звісно, це не означає, що вони запропонують краще рішення, ніж ваше. Але повторення таких ситуацій спонукатиме підлеглих до кращого вирішення робочих ситуацій. А якщо їхні ідеї виявляться кращими, ваше схвалення мотивуватиме їх працювати старанніше, бо реалізовувати власну ідею звучить набагато привабливіше. З часом найбільш тямущі працівники стануть більш самостійними в прийнятті рішень. Чудово, це саме те, що потрібно.
Ви припускаєтеся помилки, якщо не вимагаєте планування роботи від працівників. Тим паче, якщо у вашому підпорядкуванні не декілька працівників, а в рази більше. Навіщо це потрібно? Планування своєї роботи дисциплінує працівників і змушує їх виконувати завдання вчасно. Вам як керівнику лишається підкорегувати їхнє планування і, звісно, схвалити.
Які ще переваги тут можемо виділити? Зниження часу на щоденну перевірку їхнього прогресу – це перше; друге, такий підхід до своєї діяльності змушуватиме ваших підлеглих ефективніше планувати свою діяльність. І, відповідно, ефективніше працювати.
Не будьте одним з тих керівників, які вважають, що вся їхня діяльність полягає в тому, щоб завантажувати підлеглих будь-якою роботою, аби лиш не скучали. І чимало керівників настільки захоплюються цією справою, що забувають про свою найголовнішу роль – направляти до певної цілі. Ставити мету і досягати її, а не шпигувати за працівниками, хто байдикує, а хто ні. До речі, за цими ознаками легко відрізнити професійного керівника від дилетанта. Зрештою, в таких дрібницях і криється професіоналізм керівника. Портал з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua нагадує, що керівнику недостатньо вивести «свій корабель в море можливостей». Важливо також визначити пункт призначення і спрямувати своїх підлеглих до нього. Тільки так можна успішно досягати довгострокових цілей компанії.
А як вважаєте ви? Яких ще помилок припускаються керівники стосовно підлеглих?
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.