Вважаєте себе талановитим і далекоглядним керівником? Тоді перевірте себе, чи не припускаєтеся ви помилок в управлінні, наведених нижче.
Для досягнення успіху недостатньо найняти на роботу талановитих і амбітних працівників. Потрібно ще навчитися грамотно керувати їхньою діяльністю. Але це не означає, що ви повинні давати їм тільки готові рішення. Це не лише пригнічуватиме їхню ініціативу, а й мотивуватиме найбільш талановитих з них шукати нове місце роботи. А менш ініціативні звикнуть до того, що на всі їхні питання і проблеми ви даватимете готові інструкції до виконання. Виникає питання – як тоді поводитися керівнику?
Введіть в практику наступну модель поведінки. Кожного разу, коли підлеглі звертатимуться до вас зі своєю проблемою, ставте їм зустрічні питання: «А як ти вважаєш?.. Як би ти вчинив/вчинила в цій ситуації?» Звісно, це не означає, що вони запропонують краще рішення, ніж ваше. Але повторення таких ситуацій спонукатиме підлеглих до кращого вирішення робочих ситуацій. А якщо їхні ідеї виявляться кращими, ваше схвалення мотивуватиме їх працювати старанніше, бо реалізовувати власну ідею звучить набагато привабливіше. З часом найбільш тямущі працівники стануть більш самостійними в прийнятті рішень. Чудово, це саме те, що потрібно.
Ви припускаєтеся помилки, якщо не вимагаєте планування роботи від працівників. Тим паче, якщо у вашому підпорядкуванні не декілька працівників, а в рази більше. Навіщо це потрібно? Планування своєї роботи дисциплінує працівників і змушує їх виконувати завдання вчасно. Вам як керівнику лишається підкорегувати їхнє планування і, звісно, схвалити.
Які ще переваги тут можемо виділити? Зниження часу на щоденну перевірку їхнього прогресу – це перше; друге, такий підхід до своєї діяльності змушуватиме ваших підлеглих ефективніше планувати свою діяльність. І, відповідно, ефективніше працювати.
Не будьте одним з тих керівників, які вважають, що вся їхня діяльність полягає в тому, щоб завантажувати підлеглих будь-якою роботою, аби лиш не скучали. І чимало керівників настільки захоплюються цією справою, що забувають про свою найголовнішу роль – направляти до певної цілі. Ставити мету і досягати її, а не шпигувати за працівниками, хто байдикує, а хто ні. До речі, за цими ознаками легко відрізнити професійного керівника від дилетанта. Зрештою, в таких дрібницях і криється професіоналізм керівника. Портал з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua нагадує, що керівнику недостатньо вивести «свій корабель в море можливостей». Важливо також визначити пункт призначення і спрямувати своїх підлеглих до нього. Тільки так можна успішно досягати довгострокових цілей компанії.
А як вважаєте ви? Яких ще помилок припускаються керівники стосовно підлеглих?
У цій статті поговоримо на таку важливу тему, як будувати команду мрії.
Дізнайтеся про бадді-систему докладніше разом із порталом працевлаштування Jobs.ua.
Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує зазирнути за ширму «творчого» письма ШІ і з’ясувати, чому справді талановитим письменникам і журналістам нема про що турбуватися.
Ці спеціальності вельми часто плутають. В цій статті розберемося, чим схожі ці професії, а в яких моментах вони суттєво відрізняються.