Вважаєте себе талановитим і далекоглядним керівником? Тоді перевірте себе, чи не припускаєтеся ви помилок в управлінні, наведених нижче.
Для досягнення успіху недостатньо найняти на роботу талановитих і амбітних працівників. Потрібно ще навчитися грамотно керувати їхньою діяльністю. Але це не означає, що ви повинні давати їм тільки готові рішення. Це не лише пригнічуватиме їхню ініціативу, а й мотивуватиме найбільш талановитих з них шукати нове місце роботи. А менш ініціативні звикнуть до того, що на всі їхні питання і проблеми ви даватимете готові інструкції до виконання. Виникає питання – як тоді поводитися керівнику?
Введіть в практику наступну модель поведінки. Кожного разу, коли підлеглі звертатимуться до вас зі своєю проблемою, ставте їм зустрічні питання: «А як ти вважаєш?.. Як би ти вчинив/вчинила в цій ситуації?» Звісно, це не означає, що вони запропонують краще рішення, ніж ваше. Але повторення таких ситуацій спонукатиме підлеглих до кращого вирішення робочих ситуацій. А якщо їхні ідеї виявляться кращими, ваше схвалення мотивуватиме їх працювати старанніше, бо реалізовувати власну ідею звучить набагато привабливіше. З часом найбільш тямущі працівники стануть більш самостійними в прийнятті рішень. Чудово, це саме те, що потрібно.
Ви припускаєтеся помилки, якщо не вимагаєте планування роботи від працівників. Тим паче, якщо у вашому підпорядкуванні не декілька працівників, а в рази більше. Навіщо це потрібно? Планування своєї роботи дисциплінує працівників і змушує їх виконувати завдання вчасно. Вам як керівнику лишається підкорегувати їхнє планування і, звісно, схвалити.
Які ще переваги тут можемо виділити? Зниження часу на щоденну перевірку їхнього прогресу – це перше; друге, такий підхід до своєї діяльності змушуватиме ваших підлеглих ефективніше планувати свою діяльність. І, відповідно, ефективніше працювати.
Не будьте одним з тих керівників, які вважають, що вся їхня діяльність полягає в тому, щоб завантажувати підлеглих будь-якою роботою, аби лиш не скучали. І чимало керівників настільки захоплюються цією справою, що забувають про свою найголовнішу роль – направляти до певної цілі. Ставити мету і досягати її, а не шпигувати за працівниками, хто байдикує, а хто ні. До речі, за цими ознаками легко відрізнити професійного керівника від дилетанта. Зрештою, в таких дрібницях і криється професіоналізм керівника. Портал з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua нагадує, що керівнику недостатньо вивести «свій корабель в море можливостей». Важливо також визначити пункт призначення і спрямувати своїх підлеглих до нього. Тільки так можна успішно досягати довгострокових цілей компанії.
А як вважаєте ви? Яких ще помилок припускаються керівники стосовно підлеглих?
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?