RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Мотивация сотрудников
  5. Вредные привычки начальников

Вредные привычки начальников

30.06.2010 619

Самая главная вредная привычка руководства, считать, что ругать и наказывать нужно за каждый проступок, а вот хвалить совсем не обязательно. Результатом такой ошибки может стать некий страх подчиненных, то есть, сотрудники будут избегать сложных задач, дабы не совершить очередную ошибку.

Следующей ошибкой стало минимальное общение с коллективом. Большинство руководителей предпочитают свести к минимуму свое общение с работниками. Результат: сотрудники будут чувствовать себя заброшенными и перестанут стараться качественно выполнять работу.

Третьей вредной привычкой есть - контроль подчиненных. Не стоит контролировать каждый шаг подчиненных, иначе сотрудники утратят способность к самостоятельной работе.

Чтобы подчиненные окончательно не утратили веру в себя, не высказывайте вслух свои сомнения и опасения.

И последней вредной привычкой считается то, что руководители отмечают успехи одних, но постоянно критикуют других. Результатом станет увеличение разрыва между любимчиками и объектами критики. Это послужит демотиватором для критикуемых сотрудников.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх