1. Считать, что ругать нужно за каждый проступок, а хвалить вовсе не обязательно. — Подчиненные будут избегать сложных заданий, боясь совершить очередную ошибку.
2. Предпочитать свести общение с работниками к минимуму. — Подчиненные будут чувствовать себя не свободными, а заброшенными и в конце концов перестанут стараться вовсе.
3. Пытаться контролировать каждый шаг подчиненных. — Сотрудники утратят способность к самостоятельной работе.
4. Вслух высказывать свои сомнения и опасения. — Подопечные окончательно потеряют веру в себя.
5. Отмечать успехи одних и постоянно одергивать и критиковать других. — Разрыв между любимчиками и объектами критики увеличится. Сотрудники, впавшие в немилость, будут окончательно демотивированы.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.