RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. На работе
  5. Як бути спокійним та щасливим на роботі

Як бути спокійним та щасливим на роботі

11.02.2020 356
Як бути спокійним та щасливим на роботі

Як бути спокійним та щасливим на роботі

11.02.2020     356

На роботі багато що трапляється, бо це робота: аврали, непорозуміння, колеги відволікають розмовами, керівник приходить не в дусі. Обстановка стає гарячою, напруженість зростає, нічого хорошого в цьому немає. Стрес поширюється, як інфекція, але йому можна протистояти.

Багатьом з нас доводиться працювати в офісі, де стрес відчувається шкірою. Ми відчуваємо його, як тільки входимо в двері. Рухи стають невпевненими, всередині все стискається… Стрес як інфекція, ми підхоплюємо чужу напругу через вроджену звичку віддзеркалювати емоції. Як не стати злюкою? Чи можна виробити в собі стійкість до подібного вірусу? Разом з jobs.ua розглянемо варіанти захисту.

Контролюймо ситуацією

Безумовно, енергетика робочого простору існує, запевняють нас психологи, але віддзеркалювати загальний настрій чи ні, залежить від вас. Іноді ми втрачаємо це з уваги, бо забуваємо, що самі створюємо емоції. Контроль над внутрішнім світом в наших руках, навіть якщо навколо хаос. Висновки одного з психологічних досліджень говорять про те, що коли в групі з п'яти осіб хоча б одна людина залишається в гарному настрої, загальна динаміка змінюється на краще. Це досить просто: тримати голову вище, обмінюватися поглядами з колегами, посміхатися й вітатися.

Захисна стратегія

Один з варіантів умовного захисту. Уявіть себе астронавтом, одягненим в герметичний костюм, який захищає від зовнішнього впливу. Негатив відскакує від нього, не завдаючи шкоди. Спробуйте під час важливої наради.

Тем Джонстон, керівник проекту Fresh Insight Coaching, пропонує техніку, якою користуються рятувальники, щоб зберігати спокій в критичних ситуаціях. Уявіть співробітників за міцним склом. Ви їх бачите, чуєте і відповідаєте на репліки, але їх розмови вас не зачіпають.

Треба завжди пам’ятати, що постійно прокручувати в голові невдачі шкідливо для нервів (і для організму в цілому), треба все відпустити. Крім того, щоб не здолав стрес, важливо встановлювати межі. Не перевіряйте робочу пошту з дому. Якщо хтось любить відправляти листи вечорами, це не означає, що на них треба відповідати. Попереджайте сплески стресу протягом робочого дня. Прогуляйтеся під час перерви або поговоріть з колегою на абстрактну тему, щоб дати мозку перепочинок.

Знайдіть свій спокійний робочий простір

В шумному офісі з відкритим плануванням вірус стресу поширюється дуже швидко: коли у когось день не задався, він легко заражає інших. До того ж неприємні розмови засмучують всю команду. Ми по-різному сприймаємо негатив: одні реагують нейтрально, інші заводяться і вступають в перепалку з колегами, піднімаючи градус напруженості.

В таких ситуаціях можна задіяти певні правила: всі суперечки і розбіжності переносяться в переговорну, а ті, хто не в дусі, можуть прогулятися або попрацювати в іншому місці (кімнаті). Всі переважно користуються ноутбуками, значить, вільні в пересуваннях. На прикладі багатьох компаній можна створити «дзенську кімнату» – особливу робочу зону для відпочинку. Такі прості заходи виявилися ефективними в боротьбі з епідемією стресу.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх