Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Як бути спокійним та щасливим на роботі

Як бути спокійним та щасливим на роботі

11.02.2020 90
Як бути спокійним та щасливим на роботі

Як бути спокійним та щасливим на роботі

11.02.2020     90

На роботі багато що трапляється, бо це робота: аврали, непорозуміння, колеги відволікають розмовами, керівник приходить не в дусі. Обстановка стає гарячою, напруженість зростає, нічого хорошого в цьому немає. Стрес поширюється, як інфекція, але йому можна протистояти.

Багатьом з нас доводиться працювати в офісі, де стрес відчувається шкірою. Ми відчуваємо його, як тільки входимо в двері. Рухи стають невпевненими, всередині все стискається… Стрес як інфекція, ми підхоплюємо чужу напругу через вроджену звичку віддзеркалювати емоції. Як не стати злюкою? Чи можна виробити в собі стійкість до подібного вірусу? Разом з jobs.ua розглянемо варіанти захисту.

Контролюймо ситуацією

Безумовно, енергетика робочого простору існує, запевняють нас психологи, але віддзеркалювати загальний настрій чи ні, залежить від вас. Іноді ми втрачаємо це з уваги, бо забуваємо, що самі створюємо емоції. Контроль над внутрішнім світом в наших руках, навіть якщо навколо хаос. Висновки одного з психологічних досліджень говорять про те, що коли в групі з п'яти осіб хоча б одна людина залишається в гарному настрої, загальна динаміка змінюється на краще. Це досить просто: тримати голову вище, обмінюватися поглядами з колегами, посміхатися й вітатися.

Захисна стратегія

Один з варіантів умовного захисту. Уявіть себе астронавтом, одягненим в герметичний костюм, який захищає від зовнішнього впливу. Негатив відскакує від нього, не завдаючи шкоди. Спробуйте під час важливої наради.

Тем Джонстон, керівник проекту Fresh Insight Coaching, пропонує техніку, якою користуються рятувальники, щоб зберігати спокій в критичних ситуаціях. Уявіть співробітників за міцним склом. Ви їх бачите, чуєте і відповідаєте на репліки, але їх розмови вас не зачіпають.

Треба завжди пам’ятати, що постійно прокручувати в голові невдачі шкідливо для нервів (і для організму в цілому), треба все відпустити. Крім того, щоб не здолав стрес, важливо встановлювати межі. Не перевіряйте робочу пошту з дому. Якщо хтось любить відправляти листи вечорами, це не означає, що на них треба відповідати. Попереджайте сплески стресу протягом робочого дня. Прогуляйтеся під час перерви або поговоріть з колегою на абстрактну тему, щоб дати мозку перепочинок.

Знайдіть свій спокійний робочий простір

В шумному офісі з відкритим плануванням вірус стресу поширюється дуже швидко: коли у когось день не задався, він легко заражає інших. До того ж неприємні розмови засмучують всю команду. Ми по-різному сприймаємо негатив: одні реагують нейтрально, інші заводяться і вступають в перепалку з колегами, піднімаючи градус напруженості.

В таких ситуаціях можна задіяти певні правила: всі суперечки і розбіжності переносяться в переговорну, а ті, хто не в дусі, можуть прогулятися або попрацювати в іншому місці (кімнаті). Всі переважно користуються ноутбуками, значить, вільні в пересуваннях. На прикладі багатьох компаній можна створити «дзенську кімнату» – особливу робочу зону для відпочинку. Такі прості заходи виявилися ефективними в боротьбі з епідемією стресу.

Читайте також

  • Як зберегти відносини з колегами, отримавши підвищення24 лютий, 2020

    Найкраще, що може трапитися з кожним з нас на роботі, – це дружба з колегою. Набагато легше миритися з рутиною і переносити критику керівництва, коли в колективі є той, хто розуміє й підтримує. І вже з задоволенням поспішаєте вранці на роботу. А от якщо ви обидва мріяли про підвищення, а дісталося воно вам?

  • Чому ми затримуємося на роботі?21 лютий, 2020

    Багато хто з нас засиджується в офісі до пізнього вечора. Для чого ми це робимо? Хочемо зробити кар'єру чи не вміємо правильно використовувати робочий час? Нам нічого робити вдома, ми так звикли чи справа в біоритмі?

  • Як справитись зі звільненням та продовжити будувати кар'єру19 лютий, 2020

    З кожним роком вимоги роботодавців і рівень конкуренції стають все вищими, тому знайти бажану вакансію і бути затвердженим на ній нелегко. Важливо правильно позиціонувати себе після прийняття на посаду, демонструвати позитивні результати та професійне зростання. Проте і за наявності хорошої динаміки та перспектив може виникнути необхідність зміни місця роботи, скорочення чи звільнення

  • Як бути ефективнім лідером на роботі19 лютий, 2020

    Ефективне кар’єрне зростання неможливе без прагнення вдосконалювати себе і підкоряти нові вершини у сфері своєї діяльності. Але через особливості темпераменту, світогляду, розуміння механізмів роботи компаній різного профілю на ринку, успішної конкурентоспроможності не у всіх виходить отримати лідерські позиції

  • Як нагадати про себе після співбесіди19 лютий, 2020

    Як важко влаштуватися на роботу, знає кожен, хто хоч раз шукав вакантне місце. Зустрічі з потенційним роботодавцем не завжди стають результативними. Найчастіше здобувач чує відповідь: «Ми вам зателефонуємо». Як діяти в такій ситуації, якщо вакантне місце підходить вам за всіма параметрами, але на роботу вас так і не взяли? Потрібно ввічливо нагадати про себе, не зіпсувавши загального враження. Спробуйте через тиждень зателефонувати менеджеру компанії і уточнити інформацію. Якщо вакансія ще не зайнята, шанс на успіх є

↑ Вгору