UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Як бути спокійним та щасливим на роботі

Як бути спокійним та щасливим на роботі

11.02.2020 321
Як бути спокійним та щасливим на роботі

Як бути спокійним та щасливим на роботі

11.02.2020     321

На роботі багато що трапляється, бо це робота: аврали, непорозуміння, колеги відволікають розмовами, керівник приходить не в дусі. Обстановка стає гарячою, напруженість зростає, нічого хорошого в цьому немає. Стрес поширюється, як інфекція, але йому можна протистояти.

Багатьом з нас доводиться працювати в офісі, де стрес відчувається шкірою. Ми відчуваємо його, як тільки входимо в двері. Рухи стають невпевненими, всередині все стискається… Стрес як інфекція, ми підхоплюємо чужу напругу через вроджену звичку віддзеркалювати емоції. Як не стати злюкою? Чи можна виробити в собі стійкість до подібного вірусу? Разом з jobs.ua розглянемо варіанти захисту.

Контролюймо ситуацією

Безумовно, енергетика робочого простору існує, запевняють нас психологи, але віддзеркалювати загальний настрій чи ні, залежить від вас. Іноді ми втрачаємо це з уваги, бо забуваємо, що самі створюємо емоції. Контроль над внутрішнім світом в наших руках, навіть якщо навколо хаос. Висновки одного з психологічних досліджень говорять про те, що коли в групі з п'яти осіб хоча б одна людина залишається в гарному настрої, загальна динаміка змінюється на краще. Це досить просто: тримати голову вище, обмінюватися поглядами з колегами, посміхатися й вітатися.

Захисна стратегія

Один з варіантів умовного захисту. Уявіть себе астронавтом, одягненим в герметичний костюм, який захищає від зовнішнього впливу. Негатив відскакує від нього, не завдаючи шкоди. Спробуйте під час важливої наради.

Тем Джонстон, керівник проекту Fresh Insight Coaching, пропонує техніку, якою користуються рятувальники, щоб зберігати спокій в критичних ситуаціях. Уявіть співробітників за міцним склом. Ви їх бачите, чуєте і відповідаєте на репліки, але їх розмови вас не зачіпають.

Треба завжди пам’ятати, що постійно прокручувати в голові невдачі шкідливо для нервів (і для організму в цілому), треба все відпустити. Крім того, щоб не здолав стрес, важливо встановлювати межі. Не перевіряйте робочу пошту з дому. Якщо хтось любить відправляти листи вечорами, це не означає, що на них треба відповідати. Попереджайте сплески стресу протягом робочого дня. Прогуляйтеся під час перерви або поговоріть з колегою на абстрактну тему, щоб дати мозку перепочинок.

Знайдіть свій спокійний робочий простір

В шумному офісі з відкритим плануванням вірус стресу поширюється дуже швидко: коли у когось день не задався, він легко заражає інших. До того ж неприємні розмови засмучують всю команду. Ми по-різному сприймаємо негатив: одні реагують нейтрально, інші заводяться і вступають в перепалку з колегами, піднімаючи градус напруженості.

В таких ситуаціях можна задіяти певні правила: всі суперечки і розбіжності переносяться в переговорну, а ті, хто не в дусі, можуть прогулятися або попрацювати в іншому місці (кімнаті). Всі переважно користуються ноутбуками, значить, вільні в пересуваннях. На прикладі багатьох компаній можна створити «дзенську кімнату» – особливу робочу зону для відпочинку. Такі прості заходи виявилися ефективними в боротьбі з епідемією стресу.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору