UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Як бути спокійним та щасливим на роботі

Як бути спокійним та щасливим на роботі

11.02.2020 368
Як бути спокійним та щасливим на роботі

Як бути спокійним та щасливим на роботі

11.02.2020     368

На роботі багато що трапляється, бо це робота: аврали, непорозуміння, колеги відволікають розмовами, керівник приходить не в дусі. Обстановка стає гарячою, напруженість зростає, нічого хорошого в цьому немає. Стрес поширюється, як інфекція, але йому можна протистояти.

Багатьом з нас доводиться працювати в офісі, де стрес відчувається шкірою. Ми відчуваємо його, як тільки входимо в двері. Рухи стають невпевненими, всередині все стискається… Стрес як інфекція, ми підхоплюємо чужу напругу через вроджену звичку віддзеркалювати емоції. Як не стати злюкою? Чи можна виробити в собі стійкість до подібного вірусу? Разом з jobs.ua розглянемо варіанти захисту.

Контролюймо ситуацією

Безумовно, енергетика робочого простору існує, запевняють нас психологи, але віддзеркалювати загальний настрій чи ні, залежить від вас. Іноді ми втрачаємо це з уваги, бо забуваємо, що самі створюємо емоції. Контроль над внутрішнім світом в наших руках, навіть якщо навколо хаос. Висновки одного з психологічних досліджень говорять про те, що коли в групі з п'яти осіб хоча б одна людина залишається в гарному настрої, загальна динаміка змінюється на краще. Це досить просто: тримати голову вище, обмінюватися поглядами з колегами, посміхатися й вітатися.

Захисна стратегія

Один з варіантів умовного захисту. Уявіть себе астронавтом, одягненим в герметичний костюм, який захищає від зовнішнього впливу. Негатив відскакує від нього, не завдаючи шкоди. Спробуйте під час важливої наради.

Тем Джонстон, керівник проекту Fresh Insight Coaching, пропонує техніку, якою користуються рятувальники, щоб зберігати спокій в критичних ситуаціях. Уявіть співробітників за міцним склом. Ви їх бачите, чуєте і відповідаєте на репліки, але їх розмови вас не зачіпають.

Треба завжди пам’ятати, що постійно прокручувати в голові невдачі шкідливо для нервів (і для організму в цілому), треба все відпустити. Крім того, щоб не здолав стрес, важливо встановлювати межі. Не перевіряйте робочу пошту з дому. Якщо хтось любить відправляти листи вечорами, це не означає, що на них треба відповідати. Попереджайте сплески стресу протягом робочого дня. Прогуляйтеся під час перерви або поговоріть з колегою на абстрактну тему, щоб дати мозку перепочинок.

Знайдіть свій спокійний робочий простір

В шумному офісі з відкритим плануванням вірус стресу поширюється дуже швидко: коли у когось день не задався, він легко заражає інших. До того ж неприємні розмови засмучують всю команду. Ми по-різному сприймаємо негатив: одні реагують нейтрально, інші заводяться і вступають в перепалку з колегами, піднімаючи градус напруженості.

В таких ситуаціях можна задіяти певні правила: всі суперечки і розбіжності переносяться в переговорну, а ті, хто не в дусі, можуть прогулятися або попрацювати в іншому місці (кімнаті). Всі переважно користуються ноутбуками, значить, вільні в пересуваннях. На прикладі багатьох компаній можна створити «дзенську кімнату» – особливу робочу зону для відпочинку. Такі прості заходи виявилися ефективними в боротьбі з епідемією стресу.

Читайте також

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 лютий, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.


Часто шукають

↑ Вгору