RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Як часто і навіщо змінювати місце працевлаштування

Як часто і навіщо змінювати місце працевлаштування

22.07.2019 417Автор: Лоліта Платошкіна
Як часто і навіщо змінювати місце працевлаштування

Як часто і навіщо змінювати місце працевлаштування

22.07.2019     417Автор: 

Зміна міста роботи - завжди гостре питання для будь-якого спеціаліста, бо пов’язане з налаштуванням нових зв’яків та пошуком місць роботи. Існує така думка, що часта зміна місця роботи не на користь спеціаліста, як і робота все життя на одному місці. Доцільним є питання з яким інтервалом або як часто спеціаліст має змогу змімнювати місце працевлаштування?

Причини частої зміни роботи

Чесно кажучи, при співбесідах HR-ів дуже насторожує той факт, якщо спеціаліст має звичку дуже часто міняти свою роботу. А зараз зупиніться на хвилиночку читати цю статтю та дайте відповідь самі для себе, як би ви на місці работодавців сприймали спеціаліста, який міняє роботу частіше ніж раз на рік, на півроку? В будь-чякому випадку вам захочеться розпитати спеціаліста щодо причин такого особливого досвіду роботи. І, можливо, у спеціаліста будуть існувати досить вагомі причини. А наступні причини можна вважати безпідставними:

  • не можу знайти гарну команду для роботи,
  • шукаю нові шляхи самореалізації,
  • вибираю найкращу пропозицію серед роботодавців,
  • шукаю себе.

Загалом, HR-менеджери і спираються на кількість разів змінив роботи молодим и спеціалістами за рік - до одного разу. Саме за такий період молодий спеуціаліст може набути нових знань та закріпити їх для практичного застосування.

Візьмемо іншу сторону медалі. Ви знайшли колектив своєї мрії: вам приємно спілкуватись на будь-які питання, допомагаєте один одному вирішувати питання, намагаєтесь разом розвиватися? Цього не достатньо для всебічного розвитку спеціаліста. А тому триматися на одномі місці роботи лише через колектив неправильно. Це може попереджати спеціаліста про те, що робітник важко сходитіься зі співробітниками в колективі або про те, що йому досить складно дається комунікація та налагодження стосунків в колективі.

Читайте также


↑ Наверх