RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Жизнь в коллективе
  5. Як домовитися з будь-яким колегою: прості та дієві поради

Як домовитися з будь-яким колегою: прості та дієві поради

26.01.2022 397
Як домовитися з будь-яким колегою: прості та дієві поради

Як домовитися з будь-яким колегою: прості та дієві поради

26.01.2022     397

Кожен з нас може навчитися домовлятися з колегами по роботі, клієнтами та партнерами по бізнесу, навіть якщо це непросто на перший погляд. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вашій увазі прості та дієві поради, як домовитися з будь-яким колегою (і не тільки колегою).

Включаємо режим «активного слухання»

Чому буває так складно знайти спільну мову з іншою людиною? Виділимо два ключові фактори: не завжди можна знайти правильні слова (іноді вони приходять надто запізно, вже після завершення розмови), або ж власна емоційність заважає вести конструктивну бесіду. Якщо ви спіймали себе на цих моментах, спробуйте перейти в режим «активного слухання». Мається на увазі, що ви повністю приділяєте увагу співрозмовнику і, що важливо, запам’ятовуєте все, що він говорить. Тобто концентруєтеся не на своїх відчуттях, а винятково на тому, що говорить ваш колега.

Якщо щось незрозуміло – перепитайте, а після того, як колега завершить говорити – зробіть паузу, не поспішайте одразу висловлюватися. Можете повторити ключові моменти з бесіди, щоб виявити, наскільки точно ви вловили хід думок свого співрозмовника.

Пропонуйте шляхи вирішення проблеми

Будь-яка бесіда може зайти в глухий кут, якщо сторони не пропонуватимуть своїх варіантів вирішення проблеми. Щоб дійти згоди, з’ясуйте передусім, в яких моментах ваші інтереси збігаються з інтересом співрозмовника. Пам’ятайте, що акцентування уваги на вирішенні проблеми і пошук шляхів для її вирішення наближає співрозмовника до компромісу з вами.

Навчіться розуміти мову тіла

В спілкуванні з іншими людьми навчіться звертати увагу на те, як співрозмовники поводяться під час бесіди. Простіше кажучи, звертайте увагу на мову тіла. Якщо ви зауважили, що співрозмовник насупився, наморщив чоло чи схрестив руки – це може свідчити про незгоду з вашими твердженнями. Звичайно, це «найгрубіший» приклад, бо люди можуть висловлювати незгоду різними способами.

Але й не забувайте про власну мову тіла, про вираз свого обличчя. В ідеалі під час спілкування потрібно зберігати нейтральний вираз обличчя, руки вільно розташовуються вздовж корпусу, ви не уникаєте зорового контакту і, якщо це доречно, невимушено та приязно всміхаєтеся співрозмовнику.

Підкріплюйте свої слова аргументами

Це складно – навчитися знаходити аргументи, коли потрібні слова не спадають на думку, але цю навичку потрібно тренувати. А до важливої бесіди і взагалі потрібно підходити із заздалегідь підготовленими аргументами, щоб вони були, як-то кажуть, «під рукою».

Лаконічність – ще один спосіб досягти бажаного результату

Будь-які аргументи можуть втомити вашого колегу, якщо вкладати в них надто багато інформації. Вміння висловлюватися лаконічно цінувалося ще з давніх часів. Візьміть і собі на озброєння цей принцип – навчіться коротко і влучно доносити свої думки до вух колеги, клієнта, бізнес-партнера.

І якщо на початках у вас не буде все виходити ідеально, не засмучуйтеся: на опанування майстерності ведення перемовин теж потрібен час.

Читайте также


↑ Наверх