Здавалося б, усе просто: почав справу – заверши її, скільки б часу на це не пішло. Але досить часто все відбувається рівно навпаки – справа почата, можливо, навіть половину діла зроблено… а далі все зупиняється, наче хтось палку в колесо засунув. Так у чому річ? Хто запхнув ту злощасну палку в колесо? Давайте з’ясуємо з Jobs.ua, як не потрапляти в такі неприємні ситуації, щоб думки про незавершені справи не ставали у голові суцільною стіною докору, бо ви не змогли, не дотисли задумане, а десь навіть і полінувалися.
Щоб доводити справи до логічного завершення, потрібно не лінуватися і взяти за звичку фіксувати все на папері, тобто «заземлювати» справи. Як це працює? Поки геніальні плани витають у мріях та уяві, вони мають мало шансу на реалізацію. Чому так? Тому що все, що ви не записали у текстовий файл чи голосову нотатку, з часом забудеться. А коли ви переносите свої ідеї на папір, намагаєтеся розбити її на етапи, ви фіксуєте їх на папері, що є чудовим стартом для розвитку народженої ідеї. Тому ніколи не лінуйтеся в деталях викладати прогрес своєї справи, як ви це бачите і як плануєте досягати намічених цілей.
Привчіться критично оцінювати розпланований вами порядок дій. Прочитайте написане і поміркуйте: як ефективніше вчинити в тій чи іншій ситуації, як скоротити шлях до мети? Якщо зауважили, що можна вчинити інакше, ніж ви записали вчора чи післявчора, сміливо викреслюйте все зайве і спрощуйте свій рух до цілі, наскільки це можливо.
Оберіть яскравий колір – зелений чи жовтий, приміром – щоб підкреслювати в записнику ті справи, які за кілька хвилин не зробиш, але їх потрібно зробити так чи інакше, щоб прогресувати. Нехай виділене маркером місце постійно нагадуватиме вам, що проблема досі не вирішена.
Це дуже важливий момент насправді. От порівняйте велику справу, на реалізацію якої може піти не один рік, не те що місяць. Навчіться ділити такі великі починання на кілька етапів. Тобто кожен етап повинен мати приблизний дедлайн, і переносити його недоцільно. Уникайте цього будь-яким способом, щоб не вибиватися з наміченого графіку. От повірте – через півроку чи рік такої практики ви зауважите небачені зміни в своєму житті, бо навчитися доводити початі справи до логічного завершення – це велика перевага в нашому конкурентному житті, адже стільки людей починають великі справи і полишають їх на пів дорозі!
Це може бути як словесна похвала, так і матеріальна винагорода. Потіште себе і придбайте ту річ, яку давно хотіли. Стимулюйте самі себе, бо хто ще вас так може простимулювати, як не ви самі? Не варто покладатися на інших людей – спершу навчіться покладатися на самого/саму себе. Повірте, це прекрасне вміння не один раз знадобиться у житті, коли доведеться долати складні ситуації самотужки.
Важливо час від часу зупинитися і озирнутися на те, що ви вже встигли зробити. Критично оцінити свої досягнення і промахи, порадіти, що вже зроблено велику частину діла. І пам’ятайте – не шукайте чарівного рецепту. Його не існує! Ви можете перечитати десятки книг по саморозвитку і біографії успішних людей, і згаєте даремно час, бо всюди знайдете одну й ту саму думку, єдино-правильну думку: щоб довести справу до логічного завершення, треба над нею працювати.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?