Керівництво робочим персоналом – одна зі складних та важливих завдань кожного директора та спеціаліста для керівної посади. Труднощів додає той факт, якщо ваш вік менший за вік ваших підлеглих. На думку багатьох робітників, які зіткаються з цим, проблема часто полягає в відмінностях в трудовій етиці поколінь або цінностях. Та ефективне керівництво не має вікових обмежень – стверджують менеджери з персоналу.
У нас є гарні новини для всіх молодих керівників – ви цілком свідомо можете керувати людьми старшими за вас. Й ми можемо дати вам декілька практичних порад.
Хочеться одразу зазначити, що проблема розбіжності в трудовій етиці поколінь й справді існує. З часом досвідчені спеціалісти приймають сторону консерваторів і дотримаються незмінних протоптаних шляхів вирішення завдань. Молодим властивий підбір нових шляхів рішення або пошук підходів. Улагодженням цих розбіжностей обох сторін є надання максимальної свободи співробітнику, довіру. Але якщо виникає необхідність втручання, то тільки методом порад та настанов.
Ще одна порада – будьте відкриті для вашій команди з приводу того, як ви приймаєте рішення. Вони не повинні бути в постійній напрузі й гадати, як ви поступите при тих чи інших обставинах. Якщо ви маєте правила чи власні принципи заохочення чи покарання, то підготуйте своїх працівників, пояснив особливості вашої роботи.
Будьте відвертими з робочим персоналом. Донесіть до них ідею, що на посаді ви надовго, тому поєднані єдиними цілями та метою. Таким чином ви налаштуєте колектив до співпраці на довгий період часу.
Влучне рішення для молодого спеціаліста – заручитися підтримкою реальних помічників. Для цього знайдіть однодумців з числа досвідчених працівників. Саме вони стануть для вас справжніми помічниками в екстрених випадках та підтримкою серед загального числа колективу. Вони також мають вплив на колектив, пояснив співробітникам ті чи інші процеси урегулювання відносин.
З колективом стане легше спілкуватися, якщо ви станете доступні у спілкування та знайдете спільну мову з колективом чи спільні інтереси. Для цього спілкуйтеся зі своїми колегами, цікавтесь їхніми індивідуальностями.. розказуйте про свої вподобання та бажання.
Звісно ж, не забувайте про розвиток лідерських якостей. Вас ніхто навіть слухати не буде, якщо ви тиха, спокійна, нічим не примітна людина. Станьте гнучкою та привабливою людиною, щоб до вас тягнулись.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».