RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Мотивация сотрудников
  5. Як надихати творчу команду, якщо ви її лідер

Як надихати творчу команду, якщо ви її лідер

8.02.2021 502
Як надихати творчу команду, якщо ви її лідер

Як надихати творчу команду, якщо ви її лідер

8.02.2021     502

Таке питання частенько постає в людей, яким довелося очолити колектив творчих людей. А творчі люди такі – сьогодні натхнення б’є ключем, а завтра його вдень з вогнем не відшукаєш. А що робити, коли «горить» важливий проект, а то й декілька, а в творчої команди сіли батарейки? Jobs.ua підготував для вас кілька корисних порад.

Спільні сніданки чи обіди

Звичайно, щодня обідати або снідати з колегами по роботі це зайве, але влаштувати подібний захід хоча б раз в тиждень – це саме те, що треба. І обговорювати при цьому одні лиш робочі моменти не потрібно, інакше такі прийоми їжі перетворяться в щось обов’язкове і трошки з примусом. Тому кличте свій колектив на спільні сніданки, і говоріть в цей час про все на світі – про свої хобі і проходження комп’ютерних ігор, про останній футбольний матч чи класний серіал, який нещодавно переглянули. Такі заходи дозволяють розмивати границі спілкування всередині колективу, а спільні сніданки ще й дають змогу потренувати дисципліну. Коротше, чудова затія, з якого боку не поглянь.

Творчий клуб

Ще один чудовий захід, який можна проводити кілька разів на місяць. Якщо ви очолюєте команду художників-ілюстраторів (для прикладу), на зібраннях клубу ваші підлеглі, включаючи й вас, зможуть ділитися останніми трендами в світі дизайну та художнього оформлення. В компанії однодумців значно веселіше і цікавіше це робити, ніж наодинці. Своїм підлеглим можна давати завдання по черзі: на сьогоднішнє зібрання клубу хтось із них готує презентацію на якусь актуальну тему, а на наступне зібрання вже інший співробітник готує свою презентацію. В процесі обговорення таких презентацій можуть народитися чудові ідеї, які ви потім з успіхом використаєте в майбутніх проектах.

Зустрічі тет-а-тет з тімлідом

Чому варто проводити такі зустрічі з підлеглими кілька разів на місяць? Це важливо для того, щоб можна було разом з керівником озирнутися на виконану роботу, оцінити свої невдачі та успіхи, розібрати важливі робочі моменти і скорегувати подальший план дій. Це дозволить тримати руку на пульсі, але тільки в тому випадку, коли ви, як керівник колективу, є для своїх підлеглих справжнім ментором, наставником, а не начальником. В протилежному випадку ваші працівники не розкриватимуться перед вами, і, відповідно, такі зустрічі не даватимуть тієї віддачі, заради якої вони, власне, затіваються.

Воркшопи

Воркшоп у форматі челенджу – це чудове рішення. Наприклад, якщо ви очолюєте команду веб-дизайнерів, запропонуйте їм челендж: за 2 години створити дизайн сайту. Кожен з учасників має доступ до одного екрану, за яким працює фіксовану кількість часу (10-20 хвилин). Коли означений час завершується, кожен дизайнер пересідає за інший екран. І так – дві години.

Що дає подібний челендж?

  • Розвиває вміння злагоджено працювати в одній команді;
  • Вдосконалює швидкість роботи і швидкість мислення;
  • Зближує працівників, бо це чудова можливість пропустити через себе роботу всіх своїх колег, після чого можна обговорити всі цікаві моменти;
  • І не менш важливий пункт – такі челенджі дозволяють класно і весело проводити час.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх