Співбесіда - ділова зустріч, на якій роботодавець підбирає відповідного спеціаліста в компанію. Це досить відповідальна справа, бо за одну зустріч роботодавцю необхідно познайомитись зі здобувачем, як з людиною, оцінити його професійні здібності, дізнатися про головні якості. Тим паче, що на день роботодавець проводить таких співбесід досить багато та одразу сформувати якесь ставлення до пошуковця. Якщо вам сподобався спеціаліст на співбесіді та ви відчуваєте, що ця людина підходить на посаду в вашій компанії, то тримайте її обома руками та дайте їй зрозуміти, що ви цілком зацікавлені нею.
Якщо вам припав до душі кандидат на вашу вакансію, то вам слід делікатно влаштовувати з ним переговори щодо запрошення на роботу, бо надмірна зацікавленість та поспішність може його налякати чи відвернути. Чим можна зацікавити та не втратити кандидата на вакансію?
Заробітна плата - один із найголовніших критеріїв за яким здобувачі роблять своє остаточне рішення щодо того чи іншого роботодавця. Саме тому, дізнавшись запитувану суму кандидата, можете формувати свою пропозицію. Дізнатися можна досить просто - подивившись резюме спеціаліста на сайті чи відправлене вам на пошту. Таким чином ви будете мати вже якесь уявлення щодо запитів цього здобувача та оцінювати ваші фінансові можливості.
Якщо не хочете втратити кандидата на вакансію, то ще до співбесіди підготуйте перелік переваг вашої компанії та співпраці з вами. Сюди можуть входити різноманітні плюшки, які притаманні лише вашій компанії: настільні ігри в офісі, бізнес-ланчі за рахунок компанії, оплачувані курси та конференції та ще багато чого. Обов’язково згадайте ці переваги на співбесіді. Це підвищить ваш рейтинг та зацікавить спеціалістів.
Ще одна вагома причина, яка допоможе не втратити кандидата на вакансію - зручний соціальний пакет, який шукають всі здобувачі. Насправді, знайти ідеальний соціальний пакет від роботодавця, щоб відповідав всім вашим потребам та параметрам комфорту досить важко. Але якщо найголовніші критерії довести до ідеалу - оплачувальні лікарняні, оплачувана відпустка та ще багато іншого. Будьте впевнені, наявність зручного соцпакета говорить багато про турботу роботодавця щодо своїх підлеглих.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.