RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. На работе
  5. Як організувати успішну конференцію у форматі «круглого столу»

Як організувати успішну конференцію у форматі «круглого столу»

4.09.2020 2047
Як організувати успішну конференцію у форматі «круглого столу»

Як організувати успішну конференцію у форматі «круглого столу»

4.09.2020     2047

Не завжди типова конференція підійде для вдалого обговорення важливої теми. Іноді краще обрати такий формат проведення зустрічі, як «круглий стіл». Розглянемо з Jobs.ua основні принципи організації «круглих столів», які дозволять провести будь-який захід значно ефективніше.

Сконцентруйтесь на чомусь конкретному

Звичайно, круглі столи не представляють з себе якусь новітню інновацію, але деякі важливі моменти все ж краще висвітлювати з їхньої подачі. І один з важливих принципів успішної організації конференції у форматі «круглий стіл» – фокус на вузькоспеціалізованій темі. Це дозволить не розпорошувати увагу і концентрацію людей на менш важливі питання. Знання, отримані учасниками конференції при такому підході, виявляться вкрай цінними для кожного учасника.

Харизматичний ведучий

Щоб втримати увагу учасників конференції, обирайте такого ведучого чи модератора, який володіє певною харизмою. Лаконічність в обговоренні тем, впевненість і володіння знаннями по конкретній темі – подбайте про те, щоб підібрати саме такого модератора, адже він являється ключовим гравцем успішного круглого столу. Звичайно, яким би харизматичним і класним не був спікер, він не повинен перетягувати ковдру на себе, адже конференція – це не сольний виступ, і в обов’язки модератора входить зовсім інше.

Так що повинен вміти, знати і, головне, робити сильний модератор? Уникати шаблонних обговорень, вміло переключати русло розмови, стежити за тим, щоб в обговоренні брали всі учасники круглого столу. І не забувати, що емоційна атмосфера успішної конференції лежить на його плечах.

Наявність запасних варіантів

Щоб обговорення в певний момент не «посипалось», бо основна тема може бути вичерпана, а часу ще достатньо, важливо мати список запасних підтем для обговорення. А щоб запасні варіанти були актуальними, проведіть заздалегідь невелике дослідження на предмет того, які ще моменти варто обговорити на даній конференції.

Ретельний підбір учасників

Якщо ви організовуєте «круглий стіл» і хочете, щоб він минув успішно, не потрібно запрошувати велику кількість учасників. Велика конференція у форматі круглого столу негативно відіб’ється на якості його проведення, бо багато учасників означає, що кожному доведеться приділити увагу. В результаті конференція перетвориться не в зовсім те, що ви запланували. Адже для організатора найважливіше – щоб люди отримали важливі для них знання, а не виговорились по черзі.

Важливо розуміти, що круглі столи є зібранням саме зацікавлених в тій чи іншій темі людей. Учасники успішної конференції у форматі «круглого столу» повинні належати до однієї професійної сфери, щоб могли захоплено обговорювати важливі для них питання, ділитися актуальною інформацією один з одним і набувати нових знань.

Подібні заходи можна з успіхом впроваджувати як доповнення до великих конференцій чи виставок. Але в будь-якому випадку не треба забувати, що навіть тоді їх потрібно грамотно планувати і ретельно підбирати учасників.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх