Не завжди типова конференція підійде для вдалого обговорення важливої теми. Іноді краще обрати такий формат проведення зустрічі, як «круглий стіл». Розглянемо з Jobs.ua основні принципи організації «круглих столів», які дозволять провести будь-який захід значно ефективніше.
Звичайно, круглі столи не представляють з себе якусь новітню інновацію, але деякі важливі моменти все ж краще висвітлювати з їхньої подачі. І один з важливих принципів успішної організації конференції у форматі «круглий стіл» – фокус на вузькоспеціалізованій темі. Це дозволить не розпорошувати увагу і концентрацію людей на менш важливі питання. Знання, отримані учасниками конференції при такому підході, виявляться вкрай цінними для кожного учасника.
Щоб втримати увагу учасників конференції, обирайте такого ведучого чи модератора, який володіє певною харизмою. Лаконічність в обговоренні тем, впевненість і володіння знаннями по конкретній темі – подбайте про те, щоб підібрати саме такого модератора, адже він являється ключовим гравцем успішного круглого столу. Звичайно, яким би харизматичним і класним не був спікер, він не повинен перетягувати ковдру на себе, адже конференція – це не сольний виступ, і в обов’язки модератора входить зовсім інше.
Так що повинен вміти, знати і, головне, робити сильний модератор? Уникати шаблонних обговорень, вміло переключати русло розмови, стежити за тим, щоб в обговоренні брали всі учасники круглого столу. І не забувати, що емоційна атмосфера успішної конференції лежить на його плечах.
Щоб обговорення в певний момент не «посипалось», бо основна тема може бути вичерпана, а часу ще достатньо, важливо мати список запасних підтем для обговорення. А щоб запасні варіанти були актуальними, проведіть заздалегідь невелике дослідження на предмет того, які ще моменти варто обговорити на даній конференції.
Якщо ви організовуєте «круглий стіл» і хочете, щоб він минув успішно, не потрібно запрошувати велику кількість учасників. Велика конференція у форматі круглого столу негативно відіб’ється на якості його проведення, бо багато учасників означає, що кожному доведеться приділити увагу. В результаті конференція перетвориться не в зовсім те, що ви запланували. Адже для організатора найважливіше – щоб люди отримали важливі для них знання, а не виговорились по черзі.
Важливо розуміти, що круглі столи є зібранням саме зацікавлених в тій чи іншій темі людей. Учасники успішної конференції у форматі «круглого столу» повинні належати до однієї професійної сфери, щоб могли захоплено обговорювати важливі для них питання, ділитися актуальною інформацією один з одним і набувати нових знань.
Подібні заходи можна з успіхом впроваджувати як доповнення до великих конференцій чи виставок. Але в будь-якому випадку не треба забувати, що навіть тоді їх потрібно грамотно планувати і ретельно підбирати учасників.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.