Пошуки роботи під час війни - справа складна. Крім того, що в цей час на ринку праці відбувається жорстка конкуренція, до того ж здобувачу доводиться переживати усілякі негаразди воєнного стану: страх, що воєнна тривога прирве співбесіду; хвилювання через незвичний формат співбесіди; бажання знайти найбільш зручне місце й ще багато чого. Важкі часи диктують свої умови і до них потрібно пристосовуватись. Jobs.ua ділиться порадами, як підготуватись до співбесіди в цей непростий для здобувача та роботодавця час.
Співбесіда залишається невід’ємною частиною працевлаштування. Менеджерам з персоналу в воєнний час доводиться зустрічати на співбесідах людей з різних куточків України. Тому і здобувачам, і роботодавцям необхідно провести ділову зустріч врівноважено та спокійно, без надмірно емоційного стану. Зробити це можна заздалегідь підготувавшись до співбесіди в умовах війни.
Наразі роботодавці проводять співбесіди дистанційно. З одного боку це допомагає здобувачу залишатися більш захищеним, обираючи самостійно місце для співбесіди. Це значно економить час та фінанси обох сторін, не витрачаючи час на очікування чи дорогу на місце призначення. З іншого: обидві сторони втрачають можливість особистого контакту, яка дозволяє дізнатись більше деталей про іншу сторону.
Отже якщо ви готуєтесь до онлайн співбесіди, підготуйте зручно місце, де ви будете проходити співбесіду. Воно повинно бути безпечне, зручне та містити все, що вам може знадобитись на зустрічі, а це: ручка та блокнот для записів, роздруковане ваше резюме перед рукою, склянка води, особисті речі без яких ви не можете обійтися: окуляри, гаджети тощо.
Готуючись до співбесіди, не забувайте про звичайних речах, що здатні вас тримати в настрої та в бойовому налаштуванні. Не забудьте поїсти, одягнутися відповідно до співбесіди.
Відпрацюйте якісно каверзні питання, що може вам поставити роботодавець. Найчастіші непрості питання пов’язані з минулим місцем роботи та причинами вашого звільнення. Також будьте готові і ви поставити питання щодо компанії, в яку працевлаштовується, а для цього краще заздалегідь дізнатися всю інформацію з різних джерел про компанію. Підготуйте заздалегідь розповідь про себе та свій робочий досвід.
Впорайтесь із хвилюванням. Перед самим дзвінком зробіть кілька вдихів та видихів, подумайте про щось приємне та налаштуйтесь на доброзичливу атмосферу. Під час війни краще обійтись без жартів, навряд чи роботодавець оцінить це.
Якщо під час співбесіди лунає тривога
Краще за всього обговорити з роботодавцем заздалегідь такі моменти. Однак в будь-якому випадку необхідно дотримуватись безпеки. Якщо лунає сирена, проходьте одразу в безпечне місце для подальшого проведення співбесіди. Якщо можливо, перенесіть співбесіду на кращий та більш безпечний час, попросивши роботодавця дати 15-30 хвилин перерви.
Якщо роботодавець ставить питання про минуле місце роботи
Звільнені ви до війни чи під час, відповідайте на питання чесно та коротко. Не потрібно розповідати всі деталі та причини вашого звільнення, проте намагайтесь говорити без емоцій.
Якщо роботодавець запрошує вас до співпраці
Якщо на співбесіді ви отримуєте одразу згоду роботодавця до співпраці з вами, не поспішайте погоджуватись. Краще за все візьміть час на обдумування та роз’яснення деталей співпраці. А це, який саме соцпакет роботодавець може вам запропонувати в умовах воєнного стану, чи отримаєте ви офіційне оформлення та інші вигідні умови.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.