Нова соцмережа Clubhouse, яку навесні 2020-го року створили два випускники Стенфордського університету, зараз у всіх на вустах. Особливо після того, як її ненав’язливо прорекламував Ілон Маск у своєму твіттері, коли коротко твітнув про те, що буде о такій-то годині в Clubhouse. А деякі особливо підприємливі люди вже почали заробляти в Clubhouse. Що з себе представляє нова соцмережа, яка стрімко набирає обороти, і як дехто вже примудряється заробляти на ній – давайте з’ясуємо разом з Jobs.ua.
Для більшості людей, які звикли бачити стрічку новин в Інстаграмі та Фейсбуці, після потрапляння в середовище Clubhouse не зрозуміло геть нічого. Тут немає звичних оку переписок і стрічок новин: є тільки «руми», тобто кімнати для спілкування. Кожен може зайти в кімнату по інтересам і послухати цікавих спікерів, в ролі яких можуть виступати світові знаменитості.
Clubhouse поки що закритий для більшості людей, що ще більше накручує ажіотаж навколо неї. Потрапити в число її учасників можна за допомогою запрошень – інвайтів, – від тих користувачів, які вже мають до неї доступ. І тільки власникам айфонів, бо для інших операційних систем застосунок поки що недоступний.
Дехто критикує Clubhouse за подібну «елітарність», але творці соцмережі повідомили, що для операційної системи Android версію застосунку випустять вже влітку.
В січні 2021-го року Clubhouse вже оцінили в мільярд доларів. А станом на середину лютого застосунок скачали більш ніж п’ять мільйонів разів у всьому світі. Наразі Clubhouse скачують в App Store частіше, ніж ТікТок і Телеграм. І це дійсно вражає, особливо якщо врахувати, що Clubhouse тільки починає свій шлях у віртуальному світі.
Так у чому полягає причина шаленої популярності нового застосунку? Не лише в його революційному підході, а й також через те, що чимало світових селебріті вже зареєструвалися і активно користуються останнім «писком» віртуальної моди.
А простих користувачів Clubhouse приваблює тим, що можна наживо поспілкуватися зі світовою знаменитістю. Щоправда, це не так просто. Річ у тому, що в аудіочатах, або румах, є модератори, спікери та слухачі. Спікери вільно спілкуються між собою, а слухачі можуть вступити в бесіду, якщо модератори ухвалять їхнє прохання вступити в бесіду (функція «підняти руку»).
Оскільки в Clubhouse просто так не потрапити навіть власникам айфонів, хіба що отримавши запрошення від знайомої людини, яка вже перебуває в соцмережі, з’явилося чимало підприємливих людей, які стали пропонувати інвайти за реальні гроші. На торгівельних майданчиках на зразок «Авіто» почали з’являтися пропозиції з продажу інвайтів. Звичайно, скористалися ситуацією і шахраї, які пропонують довірливим покупцям придбати фальшиві інвайти.
Непогано заробляють у новій соцмережі популярні модератори румів. Приміром, Ксенія Дукаліс, власниця «Belong Agency», за годину модераторства заробляє близько 57 тис. грн.; блогер Анатолій Капустін за той самий час отримує близько 13 тис. грн., продюсер Ілля Овчаренко – близько 9,5 тис. грн.
Фахівці стверджують, що Clubhouse формує нову культуру соцмереж, а бажаючих потрапити туди з кожним днем стає все більше.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.