Безперечно війна в країні вплинула на світосприйняття кожного українця. Всі ми, повертаючись до роботи, зовсім по-іншому спілкуємось з колегами, партнерами, керівниками. Робота й комунікація з людьми залишаються найголовнішими навичками, що допомагають знайти порозуміння та вирішення будь-яких робочих питань. Саме тому менеджери з персоналу повинні потурбуватися, особливо в цей непростий період для всієї країни, про забезпечення психологічного здоров’я всієї команди та її згуртованості.
У кризовій ситуації колективу дуже важливо відчувати згуртованість, підтримку в колі однодумців, а також турботу, щоб відчути власну значущість. Для цього менеджерам з персоналу дуже важливо змінити фокус увагу на психологічний стан робітників, а також на те, як їм бути ефективними в цей час.
Тільки тоді робітники будуть відчувати турботу керівників та компанії, коли адміністрації по-справжньому буде розуміти й перейматися їх турботами й переживаннями.
Розвантажте мітинги та наради
Чито ваша команда вже працює в офісі, чито продовжує роботу дистанційно, візьміть за корисну звичку починати мітинги та зустрічі зі звичайних доброзичливих слів: “Як ви?”, “Як ваші справи?”, “Чи все у вас добре?”, “Що саме вас хвилює?”. Проте не будьте надто нав’язливими та не лізьте з розпитуваннями, якщо колеги самі не налаштовані на розмову по душах. Включитися в таку розмову допомагає, коли керівник чи менеджер починає ділитися сам і розповідає про себе.
Допоможіть робітникам визначитись із власним темпом роботи
Стрес по-різному впливає на кожну людину: когось вводить в ступор, когось навпаки примушує панікувати та робити, забуваючи про відпочинок. Допоможіть вашим колегам визначити власний темп роботи та поясніть, що це нормально, головне, щоб кожному було зручно й комфортно. Якщо існує певний дискомфорт, допоможіть знайти причини та допомогти вирішити їх, повернувши темп кожного співробітника в продуктивне річище.
Проінформуйте колектив щодо внутрішніх волонтерських ресурсів
Певна частина співробітників багатьох компаній або виїхала з країни, або з рідних міст. Якщо в компанії діють певні волонтерські організації, які допомагають евакуйованим, то співробітники повинні бути потужно проінформовані про це. Ви можете зкомунікувати та об’єднати в групи тих робітників, які знаходяться наразі в одному місті чи країні. Також проінформуйте співробітників про внутрішні чати допомоги тощо. Не забудьте також повідомити їм про можливі соціальні начислення та допомоги від компанії чи держави, які вони можуть отримати.
Дізнайтесь більше порад, як підтримати корпоративний дух під час війни.
Для розв'язання цих питань та налагодження цієї доброзичливої атмосфери між менеджером з персоналу та робітниками необхідна довіра. Для встановлення довіри важливе чесне відкрите спілкування, зокрема про рішення та проблеми в бізнесі. Готовність вислухати та запропонувати підтримку й конкретну допомогу. Обов’язково виконувати дані співробітникам обіцянки. Надавати більше повноважень, відповідальності та свободи.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.