Всі компанії та dream team по-різному проживають цей бентежний воєнний час. Головна мета: вижити та перемогти - звучить досить потужно для кожного українця. Проте війна показала й важливість командного духу, значення корпоративної культури й підтримки, внутрішньої єдності.
Всім нам й справді довелось пристосуватись до нових реалій, стати гнучкішими та проявити свою згуртованість задля безпеки нації, підтримку в кризовій ситуації. Багато компаній намагаються надати абсолютну підтримку та допомогу співробітникам: залишаються на зв’язку з ними 24/7 та допомагають по можливості матеріально та морально. І це справді дуже важливий критерій в такий час, адже:
Саме тому команда завжди повинна триматися разом, а адміністрація та компанія всіляко підтримувати і мотивувати свою команду та компанію. Що можна зробити для команди, щоб триматися разом?
Тримати зв’язок із командою
Тримати зв’язок із командою та кожним членом колективу дуже важливо для адміністрації організації в воєнний час. По-перше, керівник повинен точно знати та розуміти хто в команді працює віддалено, кому довелось евакуюватися та йому важко працювати наразі дистанційно, а хто зовсім немає такої потреби. По-друге, керівник повинен проявляти свою людяність та турботу по відношенню до співробітників. По-третє, постійний зв’язок із командою, дистанційні мітинги та наради мотивують та налаштовують кожного робітника на робочий лад. До того ж спілкуючись, ми обмінюємось думками, підказуємо та радимо один одному, що дуже важливо зараз.
Створити безпечні умови роботи
На скільки це можливо, створити для своєї команди найбільш безпечні та зручні умови роботи. А це значить, врахувати важку ситуацію, забезпечити всім можливим для дистанційного формату роботи: підтримку сторонніх робочих ресурсів, надання доступів до сервісів, програм тощо. Ви також можете надати людям можливість обирати для себе найбільш зручний час роботи, поки небезпека досі існує.
Створити чат допомоги
Напевно, у вас вже є робочий чат, проте час допомоги це трохи інше. Це екстрена допомога всім, хто потребує в матеріальній та моральній підтримці, а саме: обмін корисною інформацією, обмін корисними контактами для роботи та життя, адреси точок допомоги в різних містах. Такий чат повинен виконувати свою головну функцію допомоги та інформування за запитом кожного нужденного співробітника.
Підтримувати позитивний настрій в колективі
Здавалось би, у воєнний час робити це край важко. У багатьох вичерпуються сили, опускаються руки. І найкраще, що можна зробити для співробітників - це дозволити їм прояв будь-яких емоцій, співпереживання й навіть жарти. Для цього треба дозволити команді обговорювати все, в першу чергу, гарні новини. Й навіть під час війни не забувати вітати з Днем народження колег. Це також підвищує настрій.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?