UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Життя в колективі
  5. Як підтримати корпоративний дух під час війни

Як підтримати корпоративний дух під час війни

10.04.2022 785Автор: Лоліта Платошкіна
Як підтримати корпоративний дух під час війни

Як підтримати корпоративний дух під час війни

10.04.2022     785Автор: 

Всі компанії та dream team по-різному проживають цей бентежний воєнний час. Головна мета: вижити та перемогти - звучить досить потужно для кожного українця. Проте війна показала й важливість командного духу, значення корпоративної культури й підтримки, внутрішньої єдності.

Всім нам й справді довелось пристосуватись до нових реалій, стати гнучкішими та проявити свою згуртованість задля безпеки нації, підтримку в кризовій ситуації. Багато компаній намагаються надати абсолютну підтримку та допомогу співробітникам: залишаються на зв’язку з ними 24/7 та допомагають по можливості матеріально та морально. І це справді дуже важливий критерій в такий час, адже: 

  • сформований колектив - рушійна сила всієї компанії, 
  • співробітники мусять відчувати, що вони потрібні, про них піклуються та на їх повернення очікують,
  • навіть віддалена робота приносить користь економіці країні,
  • колеги можуть допомогти один одному всередині колективу, навіть вислухати, якщо у когось нервовий зрив чи особисті проблеми.

Саме тому команда завжди повинна триматися разом, а адміністрація та компанія всіляко підтримувати і мотивувати свою команду та компанію. Що можна зробити для команди, щоб триматися разом?

Тримати зв’язок із командою

Тримати зв’язок із командою та кожним членом колективу дуже важливо для адміністрації організації в воєнний час. По-перше, керівник повинен точно знати та розуміти хто в команді працює віддалено, кому довелось евакуюватися та йому важко працювати наразі дистанційно, а хто зовсім немає такої потреби. По-друге, керівник повинен проявляти свою людяність та турботу по відношенню до співробітників. По-третє, постійний зв’язок із командою, дистанційні мітинги та наради мотивують та налаштовують кожного робітника на робочий лад. До того ж спілкуючись, ми обмінюємось думками, підказуємо та радимо один одному, що дуже важливо зараз.

Створити безпечні умови роботи

На скільки це можливо, створити для своєї команди найбільш безпечні та зручні умови роботи. А це значить, врахувати важку ситуацію, забезпечити всім можливим для дистанційного формату роботи: підтримку сторонніх робочих ресурсів, надання доступів до сервісів, програм тощо. Ви також можете надати людям можливість обирати для себе найбільш зручний час роботи, поки небезпека досі існує.

Створити чат допомоги

Напевно, у вас вже є робочий чат, проте час допомоги це трохи інше. Це екстрена допомога всім, хто потребує в матеріальній та моральній підтримці, а саме: обмін корисною інформацією, обмін корисними контактами для роботи та життя, адреси точок допомоги в різних містах. Такий чат повинен виконувати свою головну функцію допомоги та інформування за запитом кожного нужденного співробітника.

Підтримувати позитивний настрій в колективі

Здавалось би, у воєнний час робити це край важко. У багатьох вичерпуються сили, опускаються руки. І найкраще, що можна зробити для співробітників - це дозволити їм прояв будь-яких емоцій, співпереживання й навіть жарти. Для цього треба дозволити команді обговорювати все, в першу чергу, гарні новини. Й навіть під час війни не забувати вітати з Днем народження колег. Це також підвищує настрій.

Читайте також

  • Як скласти привабливе для роботодавців резюме?24 лютий, 2025

    Ідеального зразка резюме не існує. Якщо погуглити «шаблони написання резюме», ми наткнемося на десятки, якщо не сотні, варіантів. Що ж робити, якщо хочеться скласти привабливе для роботодавців резюме?

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 лютий, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.


Часто шукають

↑ Вгору