Всі компанії та dream team по-різному проживають цей бентежний воєнний час. Головна мета: вижити та перемогти - звучить досить потужно для кожного українця. Проте війна показала й важливість командного духу, значення корпоративної культури й підтримки, внутрішньої єдності.
Всім нам й справді довелось пристосуватись до нових реалій, стати гнучкішими та проявити свою згуртованість задля безпеки нації, підтримку в кризовій ситуації. Багато компаній намагаються надати абсолютну підтримку та допомогу співробітникам: залишаються на зв’язку з ними 24/7 та допомагають по можливості матеріально та морально. І це справді дуже важливий критерій в такий час, адже:
Саме тому команда завжди повинна триматися разом, а адміністрація та компанія всіляко підтримувати і мотивувати свою команду та компанію. Що можна зробити для команди, щоб триматися разом?
Тримати зв’язок із командою
Тримати зв’язок із командою та кожним членом колективу дуже важливо для адміністрації організації в воєнний час. По-перше, керівник повинен точно знати та розуміти хто в команді працює віддалено, кому довелось евакуюватися та йому важко працювати наразі дистанційно, а хто зовсім немає такої потреби. По-друге, керівник повинен проявляти свою людяність та турботу по відношенню до співробітників. По-третє, постійний зв’язок із командою, дистанційні мітинги та наради мотивують та налаштовують кожного робітника на робочий лад. До того ж спілкуючись, ми обмінюємось думками, підказуємо та радимо один одному, що дуже важливо зараз.
Створити безпечні умови роботи
На скільки це можливо, створити для своєї команди найбільш безпечні та зручні умови роботи. А це значить, врахувати важку ситуацію, забезпечити всім можливим для дистанційного формату роботи: підтримку сторонніх робочих ресурсів, надання доступів до сервісів, програм тощо. Ви також можете надати людям можливість обирати для себе найбільш зручний час роботи, поки небезпека досі існує.
Створити чат допомоги
Напевно, у вас вже є робочий чат, проте час допомоги це трохи інше. Це екстрена допомога всім, хто потребує в матеріальній та моральній підтримці, а саме: обмін корисною інформацією, обмін корисними контактами для роботи та життя, адреси точок допомоги в різних містах. Такий чат повинен виконувати свою головну функцію допомоги та інформування за запитом кожного нужденного співробітника.
Підтримувати позитивний настрій в колективі
Здавалось би, у воєнний час робити це край важко. У багатьох вичерпуються сили, опускаються руки. І найкраще, що можна зробити для співробітників - це дозволити їм прояв будь-яких емоцій, співпереживання й навіть жарти. Для цього треба дозволити команді обговорювати все, в першу чергу, гарні новини. Й навіть під час війни не забувати вітати з Днем народження колег. Це також підвищує настрій.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.