Продуктивність на роботі - єдиний показник ефективності спеціаліста. Продуктивність може бути підрахована завдяки аналізу та підрахункам як керівника, так і самим спеціалістом. Спеціаліст здатен підраховувати свою продуктивність хоч кожного дня, покладаючись на кількість виконаних завдань та їх якість. Відчуваєте, що продуктивність падає, та згасає запал на роботу? Шукайте способи підвищити свою продуктивність на робочому місці.
Перш за все, кожний молодий спеціаліст повинен навчитися розраховувати свій час, щоб мати відмінну продуктивність на робочому місці. Це досить цінне уміння, завдяки якому ви можете скласти свій особистий розклад, де кожна година буде розписана та працювати на ваш результат. Якщо потрібно, виставте дедлайни на кожне завдання. Тоді ви зможете не тільки володіти своїм часом, але й кількістю зроблених завдань.
Психологи також дають професійні рекомендації. Коли беретесь за нове завдання чи проєкт, намагайтесь виконати спочатку великі чи важкі завдання, а вже потім переходьте до незначних, чи тих, в легкість виконання яких ви вірите.
Продуктивність на роботі кожного члена колективу підвищується в рази, коли керівник визначає командну роботу - основною формою співпраці, де загальна робота чи результат залежить від кожного. До речі, саме командна робота виховує в спеціалісті не тільки професійні, але й особисті якості.
Хочеться також виокремити ще одну пораду - майте відпрацьовані звички, які оптимізують і спростять вашу роботу. Як правило, це та діяльність, яку можна автоматизувати чи поставити на автомат. Можливо така діяльність буде досить монотонною, але виконуватись буде швидко, чітко, просто, без роздумів та розумових навантажень.
Якщо хочете бути продуктивним, вмійте полишити всі робочі справи на роботі. Мозку також потрібне розвантаження.Чим краще ви відпочиваєте, не думаючи про роботу та не звертаючись до неї на відпочинку, тим простіше і жаданіше проходить кожен робочий день вашої праці.
Поринаючи у роботу, не забувайте виділити трохи часу ще є для аналізу своєї праці. Це часто допомагає знайти свої помилки та стати більш результативним.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.